تیراندازان برای موفقیت نیاز به آرامش دارند


تیراندازان برای موفقیت نیاز به آرامش دارند

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان نیاز به آرامش روحی دارند، سعی دارم در فرصت باقیمانده تا زمان اعزام تیم به این رقابت‌ها، از نظر روحی تیم را شاد نگه دارم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین امیری در پاسخ به این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده‌سازی تیم ملی برای شرکت در قهرمانی جهان امارات وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان آبان ماه در امارات برگزار می‌شود و فرصت زیادی برای آماده‌سازی تیم وجود ندارد، البته تلاش من بر این است که در زمان باقی مانده تیراندازان را از نظر روحی آماده کنم تا با نشاط و آرامش تمرینات خود را پیگیری کنند.

وی گفت: تیراندازان از نظر فنی شرایط خوبی دارند، تنها مشکل آن‌ها روحی و روانی است که سعی دارم در یک ماه باقی مانده تا شروع مسابقات قهرمانی جهان به عنوان سرمربی و روانشناس آن‌ها را شاد نگه دارم تا بهترین عملکرد را در امارات داشته باشند.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی تصریح کرد: با توجه به این که در امارات سهمیه پارالمپیک پاریس توزیع می‌شود، سعی داریم بیشترین سهمیه‌ها را در این مسابقات کسب و سپس بعد از امارات تمرینات سنگین و اساسی تیم را برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین شروع کنیم.

امیری همچنین درباره وضعیت ساره جوانمردی و حضورش در اردوی تیم ملی پاراتیراندازی، افزود: در این اردو که از ۳۰ شهریور آغاز شده حضور ندارد، اما از اردوی بعدی در کنار تیم تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سعی دارم با حضور دوباره خود در تیم ملی پاراتیراندازی دوباره روحیه شادی را به بازیکنان برگردانم تا تیم شاد، منسجم و آماده‌ای را راهی امارات کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول