پیروزی بزرگ تیم پالما با گلزنی ملی پوش ایران/ طیبی به بازی نرسید


پیروزی بزرگ تیم پالما با گلزنی ملی پوش ایران/ طیبی به بازی نرسید

تیم فوتسال پالما اسپانیا در هفته دوم لیگ فوتسال این کشور برابر تیم پرافتخار اینتر مووی استار به پیروزی رسید و پای مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی این تیم هم به گلزنی باز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا شب گذشته تیم مایورکا پالما میزبان تیم قدرتمند و پرافتخار اینتر مووی استار بود که این بازی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود پالما به پایان رسید.

این مسابقه در حضور ۳۵۰۰ تماشاگر پالما آغاز شد. مسلم اولادقباد و حسین طیبی دو بازیکن ایرانی تیم پالما شرایط متفاوتی داشتند. طیبی به دلیل کسالت در لیست نهایی این مسابقه قرار نگرفت و از روی سکوها نظاره گر عملکرد تیمش بود. اولادقباد هم نخستین بازی خود را در پالما تجربه می‌کرد.

پیروزی بزرگ تیم پالما با گلزنی ملی پوش ایران/ طیبی به بازی نرسید

در شرایطی که این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود پالما در جریان بود، اولادقباد موفق شد در دقیقه ۳۳ گل پنجم تیمش را با یک حرکت فنی وارد دروازه تیم میهمان کند تا پایش در اولین حضور در سالن Palau Municipal به گلزنی باز بشود. هرچند اینتر در ادامه دو گل دیگر به ثمر رساند اما پالما با نتیجه ۵ بر ۴ برنده از زمین خارج شد و سه امتیاز حساس و مهم را کسب کرد.

پالما با این برد ۴ امتیازی شد تا بعد از لوانته، بارسا و بی ساکر با ۴ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کند. اینتر هم با ۳ امتیاز به رده ششم سقوط کرد.

پیروزی بزرگ تیم پالما با گلزنی ملی پوش ایران/ طیبی به بازی نرسید

بعد از این پیروزی، بازیکنان پالما با حضور حسین طیبی و اولادقباد حلقه‌ای در میانه زمین تشکیل دادند و سپس به نشانه تشکر از تماشاگران، به سمت آنها رفتند و به شادی آنها واکنش نشان دادند.

پیروزی بزرگ تیم پالما با گلزنی ملی پوش ایران/ طیبی به بازی نرسیدطیبی با لباس مشکی در سالن پالما

طیبی و اولادقباد امروز از مادرید راهی کویت می‌شوند تا تیم ملی فوتسال ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی کنند.

در دیگر بازی این هفته لیگ اسپانیا، تیم واین آلبالی موفق شد با نتیجه ریبرا را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست بدهد و با ۳ امتیاز به رده نهم برسد. واین آلبالی این فصل سعید احمدعباسی دیگر ملی پوش ایران را به خدمت گرفته است اما این بازیکن بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به باشگاه اسپانیایی اضافه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در