رئیس فراکسیون کارگری مجلس پیگیر معوقات بازنشستگان و افزایش مسکن کارگری است + جزییات


رئیس فراکسیون کارگری مجلس پیگیر معوقات بازنشستگان و افزایش مسکن کارگری است + جزییات

رکنا: رئیس فراکسیون کارگری مجلس، با اشاره به بحث تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری آن (شستا) از پیگیری مجلس در این زمینه خبر داد.

به گزارش رکنا به نقل از ایلنا، علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس، با اشاره به بحث تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری آن (شستا) از پیگیری مجلس در این زمینه خبر داد.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از شستا و تامین اجتماعی خبر داد: هنوز اعضای کمیته های فنی تحقیق مشخص نشده و فرآیند تفحص از این دو نهاد آغاز نیز آغاز نشده اما فعلا رئیس و جانشین و دبیران کمیته تحقیق تفحص مشخص شدند که قبلا اسامی آن‌ها اطلاع رسانی شده است.

بابایی کارنامی با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص ابتدا از خود سازمان تامین اجتماعی شروع می‌شود، توضیح داد: مردم اطمینان داشته باشند این تحقیقات دقیق و بدون اغماض شروع می‌شود و خود صندوق تامین اجتماعی و مصارف آن نیز در مجموعه کمیته تفحص بررسی خواهد شد. سپس به سراغ خود مدیریت مجموعه شستا و حتی شرکت‌های زیرمجموعه آن خواهیم رفت و حسابرسی در مورد آنها نیز انجام و هر تخلفی نیز در صورت وجود اعلام خواهد شد.

وی در پایان افزود: ما در زمینه تاخیر در پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین بحث افزایش مطابق مصوبه شورای عالی کار حق مسکن کارگران نیز پیگیری لازم را از دولت انجام خواهیم داد و در این زمینه مردم اطمینان خاطر را داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان