شیائومی گوشی CIVI 2 را با دوربین 32 مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع 67 واتی معرفی می‌کند


شیائومی گوشی CIVI 2 را با دوربین 32 مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع 67 واتی معرفی می‌کند

شیائومی ساعاتی پیش با انتشار تصاویری زمان رونمایی از گوشی هوشمند CIVI 2 خود را اعلام کرد. در تصاویر منتشر شده از سوی این شرک ضمن انتشار این اطلاعات، شاهد تایید چند قابلیت اصلی و کلیدی این گوشی نیز هستیم. مشخصات دوربین، ظرفیت باتری و همچنین...

شیائومی ساعاتی پیش با انتشار تصاویری زمان رونمایی از گوشی هوشمند CIVI 2 خود را اعلام کرد. در تصاویر منتشر شده از سوی این شرک ضمن انتشار این اطلاعات، شاهد تایید چند قابلیت اصلی و کلیدی این گوشی نیز هستیم. مشخصات دوربین، ظرفیت باتری و همچنین مشخصات فناوری شارژ سریع مهم‌ترین این اطلاعات هستند.

شیائومی معمولاً گوشی‌های سری CIVI خود را با هدف جذب خانم‌ها طراحی و روانه بازار می‌کند و اکنون به نظر می‌رسد برای عرضه دومین نسخه از این سری از گوشی‌های هوشمند آماده است. این شرکت امروز تایید کرد که قصد دارد گوشی CIVI 2 را در تاریخ 27 سپتامبر (پنجم مهرماه) معرفی کند. امروز و پیش از رونمایی رسمی، به منظور تایید زمان معرفی این گوشی هوشمند، شیائومی چند تصویر تیزر مانند را منتشر کرد که بخشی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های کلیدی این گوشی هوشمند را تایید می‌کند.

شیائومی گوشی CIVI 2 را با دوربین 32 مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع 67 واتی معرفی می‌کند

طبق تصاویر منتشر شده توسط این شرکت گوشی CIVI 2 از باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و در بهترین حالت می‌تواند با فناوری شارژ سریع 67 واتی انرژی موردنیاز خود را دریافت کند. گفته می‌شود کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را در عرض 40 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ کنند. شیائومی در این تصویر نشان داده است که گوشی CIVI 2 قرار است دارای یک بدنه باریک و سبک باشد. سبک طراحی‌ای که پیش از این در این رده از محصولات نیز دیده بودیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه