پخش جدیدترین تلاوت های قاریان ممتاز کشورمان برای نخستین بار در رادیو قرآن


پخش جدیدترین تلاوت های قاریان ممتاز کشورمان برای نخستین بار در رادیو قرآن

تلاوت ها و مدایح درخواستی عنوان برنامه ای از رادیو قرآن است که هر عصر آدینه با هدف پخش برترین تلاوت ها و فرازهای ناب قرائت قاریان مشهور ایران و جهان که مخاطبان درخواست می نمایند، روی آنتن رادیو قرآن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان ؛ تلاوت ها و مدایح درخواستی عنوان برنامه ای از رادیو قرآن است که هر عصر آدینه با هدف پخش برترین تلاوت ها و فرازهای ناب قرائت قاریان مشهور ایران و جهان که مخاطبان درخواست می نمایند، روی آنتن رادیو قرآن می رود.

این برنامه از آغاز فصل پاییز و ماه مهر با رویکردی جدید و متنوع تقدیم مخاطبان می شود. «علی حوری کامران» تهیه کننده تلاوت ها و مدایح درخواستی در این خصوص گفت: بناداریم تا در فصل جدید این برنامه همراهی قاریان ممتاز و برجسته کشورمان را نیز داشته باشیم. در هر برنامه یکی از قراء ممتاز کشورمان مهمان برنامه خواهد بود و ضمن گپ و گفت با تلاوت های درخواستی، جدیدترین تلاوت خود را معرفی می نماید تا برای اولین بار از رادیو قرآن پخش شود.

همچنین به درخواست این قراء برجسته تلاوت یکی از قاریان بزرگ جهان اسلام نیز تقدیم مخاطبان می شود. تلاوت های درخواستی جمعه یکم مهر ماه نیز با همراهان همیشگی خود فرازهایی ناب از تلاوت های قاریان مشهور و برجسته ای همچون عبدالباسط محمد عبدالصمد، شحات محمد انور، احمد ابوالقاسمی، محمد صدیق منشاوی، سعید مسلم و .... را تقدیم مخاطبان نمود.

همچنین در بخشی از برنامه استاد حمیدرضا مقدسی از قاریان ممتاز و برتر کشور مهمان برنامه بود و طی سخنانی گفت: بنده از دوران کودکی قرائت قرآن کریم را آغاز نموده و از محضر اساتید برجسته ای همچون استاد شاه میوه، استاد عنایتی مقدم و استاد کسمایی بهره بردم. تلاوت در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز توفیقی بوده است که در طول سال های فعالیت قرآنی ام چندین بار بدان نائل آمدم. ایشان ضمن اینکه بنده را مورد لطف و تفقد خود قرار داده اند، توصیه هایی نیز داشته اند که انشاء الله بتوانم به بهترین نحو بدانها عمل نمایم.

وی همچنین با اشاره به کسب رتبه های برتر قرآنی و اجرای محافل قرآنی در کشورهای مختلف، تلاوتی از سوره مبارکه نور را تقدیم مخاطبان تلاوت های درخواستی نمود که برای نخستین بار از رادیو قرآن پخش می شد.

استاد مقدسی در پایان پخش تلاوتی از استاد عبدالعزیز حصان را که در هنر قرائت از ایشان تقلید می نمایند، خواستار شد. گفتنی است؛ تلاوت ها و مدایح درخواستی عنوان برنامه زنده رادیو قرآن است که با تلاش گروه تلاوت رادیو قرآن هر عصر آدینه از ساعت ۱۴:۲۰ تا حوالی ساعت ۱۶:۴۰ روی آنتن می رود.

مخاطبان در این برنامه از طریق راه های ارتباطی رادیو قرآن با شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۰۰ و شماره های ۲۲۰۴۳۰۱۷ و ۲۲۰۵۱۶۳۲ نام سوره و قاری را درخواست و در همان برنامه می شنوند. این برنامه کاری از گروه تولید و تأمین رادیو قرآن به تهیه کنندگی علی کامران، گویندگی حسین محمدرضایی و هماهنگی مرتضی نظری است که به سمع شنوندگان می رسد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید