بارانی: لیگ ایران جزو لیگ‌های باکیفیت آسیا است/ نگران آینده نیستیم


بارانی: لیگ ایران جزو لیگ‌های باکیفیت آسیا است/ نگران آینده نیستیم

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است که لیگ برتر ایران از لحاظ فنی جزو لیگ‌های با کیفیت فوتبال آسیا محسوب می‌شود.

صادق بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درخصوص شرایط ملوان و نتایج نه‌ چندان خوبی که آنها در 5 بازی گذشته گرفتند، گفت: متاسفانه از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشتیم ولی از لحاظ فنی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم. به هر حال تیمی که تازه به لیگ برتر صعود می‌کند نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را با یک شرایط جدید وفق بدهد. ما چندان نگران آینده نیستیم و تلاش می‌کنیم تا در ادامه بازی‌ها روند خوبی پیدا کنیم.

بارانی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: ما به‌دلیل کم‌تجربگی امتیازهای حساسی را از دست دادیم ولی مطمئناً این موضوع هم درست خواهد شد. بازیکنان ملوان با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند و هدف همه ما این است که در ادامه بازی‌ها بتوانیم امتیازهایی که از دست دادیم را جبران کرده و دوباره ملوان را در لیگ برتر ایران به یک جایگاه مناسب برسانیم.

وی درباره اینکه چه نظری در مورد کیفیت فنی مسابقات لیگ برتر دارد تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر بازی‌ها فشرده برگزار نشود و تعطیلی‌ها کم شود مطمئناً کیفیت فنی لیگ بالاتر خواهد رفت. با این حال اعتقاد من این است که لیگ ایران از لحاظ فنی جزو لیگ‌های باکیفیت فوتبال آسیا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...