تکرار یاوه گوئی های لاپید؛ از مذاکرات هسته ای تا موشک های مقاومت


تکرار یاوه گوئی های لاپید؛ از مذاکرات هسته ای تا موشک های مقاومت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین یاوه گوئی های خود به اظهار نظر درباره مذاکرات هسته ای و تحولات کرانه باختری و لبنان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی یاوه گوئی های خود را درباره مذاکرات و برنامه هسته‌ای ایران تکرار کرد.

لاپید در این خصوص مدعی شد: ما به علت ضعف نظارتی و فریبکاری‌های مستمر ایران مخالف توافق هسته‌ای فعلی هستیم. می‌توان به توافق هسته‌ای دست یافت البته به شرط اینکه گزینه نظامی همچنان روی میز باشد.

وی در ادامه با اشاره به تحولات کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی و با اشاره به اینکه به هیچ عنوان در هیچ دولتی با بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود مشارکت نخواهد کرد، افزود: تحولات اخیر کرانه باختری نشانه ضعف تشکیلات خودگردان و دستگاه‌های امنیتی آن است و این چیز جدیدی نیست.

لاپید تصریح کرد: ما همکاری امنیتی خوبی با تشکیلات خودگردان داریم که زندگی طبیعی را برای یهودیان در کرانه باختری فراهم می‌کند و به نفع ما است که این همکاری ادامه داشته باشد. این در حالی است که حماس و جهاد اسلامی برای به هم زدن اوضاع فعلی به سختی تلاش می‌کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تحولات لبنان هم پرداخت و گفت: ما تحولات لبنان را از نزدیک زیر نظر داریم و برای اینکه تهدید موشک‌های نقطه زن حزب الله به تهدیدی غیرقابل کنترل تبدیل نشود، خیلی تلاش می‌کنیم اما اگر به چنین نقطه‌ای برسیم، به آن پاسخ خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید