برخی محصولات ایران خودرو از روند قرعه کشی خارج می‌شوند


برخی محصولات ایران خودرو از روند قرعه کشی خارج می‌شوند

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این که عرضه این شرکت 34 درصد افزایش پیدا کرده، گفت به زودی برخی از محصولات ایران خودرو از روند قرعه کشی خارج خواهند شد.مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو با اعلام این که تارا تمام برقی یکی از دستاوردهای...

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این که عرضه این شرکت 34 درصد افزایش پیدا کرده، گفت به زودی برخی از محصولات ایران خودرو از روند قرعه کشی خارج خواهند شد.

مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو با اعلام این که تارا تمام برقی یکی از دستاوردهای همکاری با شرکت‌های دانش بنیان محسوب می‌شود، گفت این محصول از قابلیت شارژر سریع 20 دقیقه‌ای بهره می‌برد. تارا تمام برقی به پیشرانه الکتریکی با قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر مجهز شده و با یک بار شارژ قادر است مسافتی برابر با 300 کیلومتر را بپیماید. این خودرو از لحاظ مشخصات فنی با خودروهای هم‌کلاس خود رقابت خواهد کرد.

جزئیات خروج محصولات این خودرو از طرح قرعه کشی

­مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود گفت عرضه محصولات این گروه خودروسازی حدود 34 درصد افزایش پیدا کرده و به همین دلیل توانستیم برخی از خودروها را از روند قرعه کشی حذف کنیم. وی افزود از ابتدای سال 1401 تا به امروز موفق شدیم 290 هزار دستگاه خودرو سواری و سنگین را به شکل کامل تولید کنیم که با همین افزایش تولید می‌توان در آینده نزدیک تمام محصولات را از طرح قرعه کشی خارج کرد.

برخی محصولات ایران خودرو از روند قرعه کشی خارج می‌شوند

خطیبی با اعلام این که خودرو هایما از چرخه قرعه کشی خارج شده گفت تا 2 ماه آینده خودرو تارا را نیز از روند قرعه کشی خارج خواهیم کرد. وی در ادامه به برنامه فروش خودروها توسط وزارت صمت اشاره کرد و گفت ما فقط برنامه تولید و افزایش عرضه را پیگیری می‌کنیم و خوشبختانه یا متاسفانه برنامه فروش توسط وزارت صمت اجرا می‌شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پایان عنوان کرد خودرو ریرا از ابتدای طراحی و تولید از بستر و ساختار الکتریکی‌سازی برخوردار شده و به جز سلول‌های باتری و قطعات الکترونیکی حدود 100 درصد این محصول تولید داخل بوده و این موضوع کاملا قابل اثبات است. از این رو ریرا را باید به عنوان یکی از افتخارات کشور دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟