«اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» امروز در خیابانهای تهران


«اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» امروز در خیابانهای تهران

اقشار مختلف مردم، هیئت عزاداری و قاریان قرآن امروز ساعت ۱۶ در حمایت از مسجد، قرآن کریم و پرچم مقدس کشور در تهران به سمت میدان انقلاب راهپیمایی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر ائمه جماعات مساجد استان تهران در بیانیه‌ای در پی هجمه‌ها و هنجار شکنی‌های اخیر که از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی انجام شد از مردم برای حضور در «اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» دعوت کردند.

«اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» امروز یکشنبه سوم مهر از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و تجمع کنندگان در بخشی از مراسم، از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان انقلاب راهپیمایی می‌کنند. مردم همچنین از ۴ مسیر کارگر شمالی، کارگر جنوبی، خیابان آزادی و خیابان انقلاب در مراسم حاضر خواهند شد و در پایان نیز حجت الاسلام حاج علی اکبری سخنرانی خواهد کرد.

در فراخوان این تجمع آمده است : مردم مومن و غیرتمند تهران بزرگ با کمال تاسف و تاثر در ایام سالروز ارتحال پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) شاهد اقدامات شنیع مزدبگیران استکبار در هتک حرمت مقدسات بودیم.قرآن کریم، مسجد، پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نوامیس مردم را هتک کردند و بی‌گناهان را بی‌رحمانه هدف تیراندازی‌های کور قرار دادند و هر مخالف اغتشاش و آشوب را با سنگ و چوب و دشنه پاسخ گفتند؛ به بهانه مرگ اتفاقی یک‌نفر، بی‌گناهان زیادی را کشتند.

در بخش دیگری از این فراخوان اعلام شده است: از همه هیئت‌های حسینی و کانون‌های قرآنی و عموم مردم عزیز تهران که همیشه نشان داده‌اند بصیرترین مردم روزگارند، دعوت می‌کنیم در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله(ص) که ساعت 4 بعد از ظهر روز یک‌شنبه 3 مهر برابر 28 صفر با حرکت دستجات مردم و هیئت های حسینی از چهار مسیر بسوی میدان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، تا مواضع مردم در قبال این حوادث تبیین شود و یک‌بار دیگر مردم هوشمند و بصیر تهران با حرکت الهی خود به جهانیان بفهمانند که صدای حق‌طلبی ملت امام حسین(ع) بالاتر از همه بوق‌های تبلیغاتی دشمنان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟