براندازی نظام هدف اصلی فتنه دشمنان است


براندازی نظام هدف اصلی فتنه دشمنان است

حجت الاسلام کمالی با تأکید بر اینکه براندازی نظام هدف اصلی فتنه دشمنان داخلی و خارجی است، گفت: ما ملت ایران اسلامی با پشتیبانی از مقام ولایت تا آخرین قطر خون خود از ولایت و ارزش ها دفاع می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام امین رضا کمالی صبح امروز (۳ مهر) در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید «حسین یوسفی هریوند» در بیرجند اظهار کرد: همه ما روزی از این دنیا می میریم اما دو نوع مرگ داریم یکی مرگ طبیعی که برای هیچ کس افتخار نمی آفریند اما یک نوع مرگ با چهره خونی به دیدن خداوند می روند که در آن بشارت، شهادت و مقام «عندربهم یرزقون» است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: این نوع مرگ نه تنها تمام نمی شود بلکه مکتب درست کرده و راه باز می کند به تعبیر مقام معظم رهبری، مکتب حاج قاسم یک راه است، شهید حسین یوسفی برای کسانی که اراده کردند در این مسیر حرکت کنند بشارت می دهد که «فَرِحینَ بِما آتاهُمُ اللَّهُ مِن فَضلِهِ وَیَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم؛ آنها بخاطر نعمت های فراوانی که خداوند از فضل خود به ایشان بخشیده است، خوشحالند؛ و بخاطر کسانی که هنوز به آنها ملحق نشده‌اند [مجاهدان و شهیدان آینده]، خوشوقتند».

وی با بیان اینکه باید راه شهدا را به خوبی ادامه دهیم، افزود: این راه و جاودانه بودن برای کسانی است که در این دنیای وانفسا با خداوند معامله کردند همانگونه که خدا می فرماید: «تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِکُمْ وَأَنْفُسِکُمْ ۚ ذَٰلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ؛ به خدا و رسول او ایمان آرید و به مال و جان در راه خدا جهاد کنید، که این کار (از هر تجارت) اگر دانا باشید برای شما بهتر است».

حجت الاسلام کمالی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما چه زمانی میتوانیم اهمّیّت و عظمت رزمندگان را درست تشخیص بدهیم؟ آن وقتی که عظمت کار معلوم بشود، عظمت عرصه و میدان را بتوانیم تشخیص بدهیم، گفت: رزمندگان کاری کردند کارستان و مصداق بارز آیه قرآن هستند که در راه خدا جهاد کردند.

جدانشدن یک وجب از خاک کشور در دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به تاریخ قبل از انقلاب اسلامی و گریزی زد و تصریح کرد: در طول ۲۰۰ سال قبل هر زمانی که متجاوزان به این کشور حمله می کردند برای امتیاز دهی به بیگانگان بخشی از این خاک را تقدیم آنان می کردند که نمونه آن جدایی بحرین از ایران در دوران پهلوی است.

وی تأکید کرد: رحمت خدا بر رزمندگان و شهدا و امت اسلامی که هشت سال با دست خالی در جنگی نابرابر مقابل تجاوز صدام و کشورهای که او را حمایت می کردند، مقاومت و ایستادگی کردند و یک وجب از خاک میهمن اسلامی را در دوران دفاع مقدس به دست دشمن ندادند.

حجت الاسلام کمالی با بیان حمایت‌های مالی غربی و عربی از رژیم بعث در جنگ تحمیلی پرداخت و افزود: با رشادت های رزمندگان و شهدای والامقام، دشمن در نبرد نظامی شکست خورد اما میدان را عوض کردند و جنگ نرم را علیه ما به راه انداختند؛ از الزمات مکتب شهدا و حاج قاسم این است که مکتب دشمن را بشناسیم تا شکست نخوریم.

براندازی نظام اسلامی هدف اصلی فتنه گران

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امروز دشمن تمام قد به میدان آمده است اما جنگ او برای مباحث هسته ای و مادی نیست بلکه جنگ بر سر دین، قرآن و اسلام و ارزش‌هاست، گفت: دشمن به سراغ فتنه های داخلی امد در سال ۸۸ با رمز تقلب در انتخابات، در سال ۹۶ با رمز ارز ، در سال ۹۸ با رمز بنزین و در سال ۱۴۰۱با رمز گشت ارشاد و خونخواهی مرحومه مهسا امینی واد میدان شدند اما باید به این فتنه گران گفت که این سناریوهای نخ نما و دست پلید شما برای امت ولایتمدار برملا شده است.

وی با ابراز تأسف از مرگ خانم امینی، ادامه داد: اما هنوز جریان و ابعاد مرگ این مرحومه مشخص نشده است فتنه راه انداختند و به پلیس، مسجد و قرآن ها حمله کردند؛ این ابوسفیان ها و یزیدیان زمان بدانند دست آنان رو شده است.

حمایت از ولایت و ارزش های اسلامی تا آخرین قطره خون

حجت الاسلام کمالی همچنین با خطاب کوبنده ای به معاندان، ضدانقلاب، تجزیه طلب ها و جریانات فمنیستی تأکید کرد: به چالش کشیدن نظام و فتنه های شما با هدف براندازی نظام اسلامی است ما مردم با پشتیبانی از مقام ولایت تا آخرین قطر خون خود از ولایت و ارزش ها دفاع می کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان خویشتنداری مردم در مقابل دشمن ضد انقلاب و فتنه گران، افزود: اگر اشارتی از سوی نائب امام زمان(عج) باشد پایگاه های شما در منطقه و معشوق شما اسرائیل در منطقه را با خاک یکسان می کنیم.

وی با محکومیت فتنه و اغتشاشات اخیر ضمن تأکید بر اهمیت جهاد تبیین و روشنگری در جامعه، بیان کرد: دشمن می خواهد عفت فاطمی و زینبی را از ما بگیرند و باید هوشیارانه در صحنه باشیم و از کسانی که گول خوردند و تحت تاثیر فضای مجازی قرار قرار گرفتند، می خواهیم که به دامن مردم و این سیل خروشان امت انقلابی برگردند.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو