بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)


بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

بسیاری از کاربران برای اتصال پایدار به اینترنت به دنبال خرید بهترین مودم با بودجه‌ای مشخص هستند. ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید با مودم های خوب بازار آشنا شوید و بهترین مودم های ثابت ADSL/VDSL و مودم‌های جیبی و رومیزی 4G/LTE را...

بسیاری از کاربران برای اتصال پایدار به اینترنت به دنبال خرید بهترین مودم با بودجه‌ای مشخص هستند. ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید با مودم های خوب بازار آشنا شوید و بهترین مودم های ثابت ADSL/VDSL و مودم‌های جیبی و رومیزی 4G/LTE را انتخاب کنید.

امروزه با گسترش اینترنت در همه ابعاد زندگی انسان‌ها، دسترسی آسان و پیوسته به این شبکه از اهمیت بالایی برخوردار است. با گسترش روش‌های مختلف اتصال به اینترنت، اعم از اینترنت ثابت سیم مسی، اینترنت فیبر نوری، اینترنت موبایل و... انتخاب بهترین مدل‌های مودم به کاری زمان‌بر و گاهی پیچیده تبدیل شده است.

شهرسخت‌افزار در این مطلب به شما کمک می‌کند تا برترین مودم‌های موجود در بازار ایران را بشناسید و با توجه به بودجه و نوع کاربری خود، بهترین مودم را برای خرید انتخاب کنید.

در این مطلب بهترین مودم‌های پیشنهادی بازار ایران در سه دسته مختلف به شما معرفی می‌‌شوند:

اکنون به سراغ معرفی بهترین مودم‌های پیشنهادی در انواع مختلف می‌رویم و در هر دسته، از قیمت ارزان (پایین رده) تا گران قیمت (بالا رده) مودم‌های خوب بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین مودم های ADSL / VDSL

مودم بی سیم ADSL نتربیت ND-4230N

Neterbit ND-4230N WiFi ADSL2+ Modem Router

قیمت: حدود 385,000 تومان با گارانتی آونگ

بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

Neterbit ND-4230N یک دستگاه همه منظوره است که تمام ویژگی‌های یک مودم پرسرعت، سوئیچ چهار پورت و یک روتر بی‌سیم را دارد. این مودم-روتر به شما امکان می‌دهد اینترنت خود را از طریق سیگنال‌های Wi-Fi به راحتی به اشتراک بگذارید. همچنین پشتیبانی از استاندارد ADSL2+ سرعت اینترنت ثابت شما را افزایش می‌دهد.

همچنین با این مودم نتربیت، به کمک استفاده از قابلیت QoS می‌توانیم پهنای باند دستگاه را بر اساس نیاز، تقسیم و اولویت‌بندی کنیم؛ به طوری که برای یک بازی تحت شبکه، پهنای باند مجزا و مشخصی قرار دهیم تا مقدار تاخیر و لگ به حداقل برسد.

ویژگی‌های مهم:

  • پشتیبانی از اتصال امن به کمک کلید WPS
  • دارای سرعت انتقال داده بی‌سیم تا 300 مگابیت بر ثانیه
  • استفاده از پروتکل‌های مسیریابی پیشرفته

مودم سیمی ADSL دی لینک DSL-2520U

D-link DSL-2520U Modem

قیمت: حدود 480,000 تومان با گارانتی

بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

مودم سیمی دی‌لینک DSL-2520U همه موارد ضروری را برای ایجاد یک شبکه سیمی پرسرعت و امن فراهم می‌کند؛ استانداردهای +ADSL/ADSL2/ADSL2، استاندارد اترنت سریع، فایروال داخلی و قابلیت QoS از جمله این موارد هستند. پیکربندی و مدیریت شبکه در این مودم-روتر به آسانی انجام می‌گیرد. شما می‌توانید تنظیمات DSL-2520U را از طریق رابط کاربرپسند مبتنی بر وب پیکربندی و مدیریت کنید.

این مودم دی لینک مجهز به یک پورت اترنت است که می‌توان از آن برای اتصال یک کامپیوتر یا سوئیچ استفاده کرد. همچنین این دستگاه مجهز به یک پورت USB است که می‌توانید یک کامپیوتر را به آن متصل کنید. مودم DSL-2520U شامل یک فایروال داخلی است و توابع امنیتی پیشرفته آن، تهدیدات هکرها را به حداقل می‌رساند، از نفوذهای ناخواسته به شبکه شما جلوگیری می‌کند و دسترسی کاربران شبکه LAN به وب‌سایت‌های آسیب‌رسان را مسدود می‌کند.

ویژگی‌های مهم:

  • دارای یک پورت RJ11
  • دارای یک پورت USB از نوع تایپ B
  • قابلیت جلوگیری از حملات DoS
  • دارای DHCP داخلی

    مودم بی‌سیم +ADSL2 تی پی لینک W8961N

    TP-Link W8961N Wireless N 300 ADSL2+ Modem

    قیمت: حدود 510,000 تومان با گارانتی

    بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

    مودم-روتر تی پی لینک W8961N از محبوب‌ترین مودم‌های موجود در بازار است که در ازای قیمت مناسب خود، کارایی خوبی به کاربران ارائه می‌دهد. این مودم دارای دو آنتن خارجی است و چهار پورت اترنت نیز در پشت خود به همراه دارد.

    این مودم از استاندارد وای‌فای ۸۰۲.۱۱n با سرعت بیشینه 300 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. با این مودم می‌توانید از نهایت سرعت موجود در بستر ADSL 2 Plus استفاده کنید. استفاده از قابلیت‌های QoS‌ (اولویت‌بندی ترافیک شبکه) و DoS (امنیت در برابر حملات سایبری) از دیگر ویژگی‌های این مودم پرطرفدار تی پی لینک است.

    ویژگی‌های مهم:

    • استاندارد وای‌فای ۸۰۲.۱۱n
    • دو آنتن خارجی
    • قابلیت‌های Port Forwarding ، QoS و DoS
    • دارای چهار پورت اترنت

    مودم روتر VDSL/ADSL بی سیم نتربیت NV-2030N

    Neterbit NV-2030N VDSL/ADSL2+ Modem Router

    کاربرد: مصارف خانگی، دفاتر اداری و سازمانی کوچک

    قیمت: حدود 540,000 تومان با گارانتی آونگ

    بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

    این مودم +VDSL2/ADSL2 نتربیت به صورت وای فای با دو آنتن داخلی 5 دسی بل و در حالت سیمی دارای دو پورت LAN برای اتصال کابلی به شبکه است. همچنین پشتیبانی از استاندارد ADSL2 Plus سرعت اینترنت ثابت شما را افزایش می‌دهد. حداکثر سرعت وای فای در این مودم 300 مگابیت بر ثانیه و از استاندارد IEEE 802.11n پشتیبانی می‌کند.

    قابلیت Firewall Security امکاناتی نظیر IP Filtering ، MAC Filtering ، Domain Blocking را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا در برابر حملات مخرب مقاومت نماید. همچنین با این مودم نتربیت، به کمک استفاده از قابلیت QoS می‌توانیم پهنای باند دستگاه را بر اساس نیاز، تقسیم و اولویت‌بندی کنیم؛ به طوری که برای یک بازی تحت شبکه، پهنای باند مجزا و مشخصی قرار دهیم تا مقدار تاخیر و لگ به حداقل برسد.

    ویژگی‌های مهم:

    • پشتیبانی از پروتکل های IPv6
    • پشتیبانی از IP And MAC Address Binding
    • پشتیبانی از Port Forwarding
    • پشتیبانی از DHCP Server

    مودم روتر ADSL2+ بی سیم دی لینک DSL-124

    D-Link DSL-124 ADSL2+ Wireless N300 Modem Router/Part No. DSL-124

    کاربرد: مصارف خانگی، دفاتر اداری (SOHO) و سازمانی کوچک متوسط (SMB)

    قیمت: حدود 550,000 تومان با گارانتی آونگ

    بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

    مودم - روتر 4 پورت +D-Link DSL-124 ADSL2 سرعت بی سیم معادل استاندارد n را ارائه می‌دهد که تقریباً 6 برابر سریع‌تر از استاندارد 802.11g است. با این مودم خوب دی‌لینک می‌توانید در حضور آنتن‌های خارجی، تقریباً در هر نقطه‌ای از خانه یا محل کار خود اتصال پایدارتری داشته باشید و از پوشش‌دهی کاملتری بهره بگیرید.

    ویژگی‌های امنیتی از دسترسی غیرمجاز به شبکه خانگی و اداری از طریق دستگاه‌های بی‌سیم یا اینترنت جلوگیری می‌کند. این مودم دی لینک از ویژگی‌های امنیتی پیشرفته فایروال، مانند Stateful Packet Inspection (SPI) و Hacker Attack Loggzing (گزارش حمله هکرها) بهره می‌برد. SPI محتویات بسته های دریافتی را قبل از ورود، بازرسی و از ورود بدافزارها و بسته های مخرب که منجر به حملات Denial of Service (DoS) می‌شود، جلوگیری می‌نماید. استفاده از QoS در این مودم - روتر علاوه بر ترافیک سنجی، پهنای باند با کیفیت تری را برای کاربران دارای اولویت مهیا می‌سازد.

    ویژگی‌های مهم:

    • دارای گارانتی 36 ماهه آونگ
    • پشتیبانی از QoS
    • دارای 4 پورت سیمی
    • قابلیت‌های افزایش امنیت شبکه

    مودم بی‌سیم +ADSL2 دی لینک DSL-2740U

    D-Link DSL-2740U Wireless N 300 ADSL2+ Modem

    قیمت: حدود 900,000 تومان با گارانتی

    بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

    مودم DSL-2740U دی لینک دارای 4 پورت اترنت بوده و یک مودم-روتر همه کاره و با کارایی مناسب برای خانه و دفاتر کوچک اداری است. این روتر از سرعت دانلود تا 24 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. محافظت فایروال، کیفیت خدمات (QoS) و 4 پورت اترنت، از دیگر امکانات روتر مورد نظر است.

    سازگاری این دستگاه با استانداردهای IEEE 802.11b/g/n از ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شود. این مودم دی لینک از شبکه در برابر حملات Denial of Service (DoS) محافظت به عمل می‌آورد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه کنترل جریان ترافیک و ازدحام با کمک سرویس کیفیت خدمات (QoS) و استفاده از صف‌های اولویت‌دار در این سرویس است.

    ویژگی‌های مهم:

    • استاندارد وای فای IEEE 802.11n
    • دارای 4 پورت اترنت
    • کیفیت خدمات (QoS)
    • قابلیت Port Forwarding

    مودم‌ بی سیم ADSL/VDSL تی پی لینک Archer VR600

      TP-Link AC1600 Wireless Gigabit VDSL/ADSL Modem

      قیمت: حدود 2,600,000 تومان با گارانتی

      بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

      مودم تی پی لینک Archer VR600 با سرعت انتقال داده تا 300 مگابیت در ثانیه (برای فرکانس 2.4 گیگا هرتز) و تا 1300 مگابیت در ثانیه (برای فرکانس 5 گیگاهرتز) جهت بازی‌های آنلاین، استریم‌های ویدئویی با کیفیت HD و دانلود و جابه‌جایی فایل‌هایی با حجم بالا بسیار مناسب و کاربردی است. نرم‌افزار Thether ساده ترین راه برای دسترسی و مدیریت این دستگاه شناخته می‌شود.

      این سری از مودم‌های تی پی لینک، برد آنتن‌دهی مناسبی داشته و سه آنتن جداشدنی آن پوشش‌دهی مطلوبی فراهم می‌کنند. فناوریBeamforming برد بی‌سیم و به تبع آن عملکرد انتقال داده مودم را در فرکانس 5 گیگاهرتز بهبود می‌بخشد. علاوه بر آن، این مودم به کمک سه پورت LAN و یک پورت LAN/WAN، پورت DSL و پورت USB سازگاری بسیار خوبی با اتصالات ADSL، دسترسی های کابلی و فیبر نوری و همچنین دانگل‌های USB 3G/4G برقرار کرده است.

      ویژگی‌های مهم:

      • ارائه سرعت انتقال داده ترکیبی معادل 1600 مگابیت بر ثانیه
      • قابلیت Port Forwarding
      • دو باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتزی
      • امکان اتصال دانگل USB 3G/4G

      مودم بی سیم ADSL/VDSL ایسوس DSL-AC55U

      ASUS DSL-AC55U Dual Band WiFi ADSL/VDSL Modem

      قیمت: حدود 3,700,000 تومان با گارانتی آونگ

      بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

      مودم روتر ایسوس DSL-AC55U سازگار با VDSL‌2 و ADSL بوده و گزینه مناسبی برای پشتیانی از توسعه‌های آینده به شمار میآید. این دستگاه دارای باندهای 5 گیگاهرتز با نرخ انتقال داده 867 مگابیت در ثانیه و در 2.4 گیگاهرتز با نرخ انتقال داده 300 مگابیت در ثانیه است.

      این مودم دارای قابلیت AiProtection بوده که به واسطه آن از حملات و تهدیدات سایبری جلوگیری و ارتباط آن با سایت‌های آلوده قطع می‌شود. علاوه بر این، قابلیت مدیریت و کنترل‌های مخصوص والدین توسط Trend Micro پشتیبانی میشود. بهره‌گیری از VPN Client و PPTP/OPEN VPN از دیگر ویژگی‌های این مودم به حساب می‌آید؛ به طوری که ایجاد شبکه‌های خصوصی مجازی با امنیت بالا با استفاده از این مودم-روتر به راحتی انجام‌پذیر است.

      ویژگی‌های مهم:

      • دارای پورتUSB چند منظوره برای به‌اشتراک‌گذاری فایل و چاپگر
      • پشتیبانی از دانگل LTE 3G/4G
      • دارای قابلیت ASUS AiCloud برای دسترسی و استریم داده ها
      • قابلیت Download Master و Enhanced Media Server برای مدیریت دانلود و فایل‌ از هر نقطه

      مودم بی سیم ADSL/VDSL ایسوس DSL-AC88U

      Asus DSL-AC88U WiFi Modem Router

      قیمت: حدود 10,000,000 تومان با گارانتی

      بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

      یکی از سریع‌ترین مودم روترهای ایسوس، مدل DSL-AC88U بوده که از ADSL و VDSL2 پشتیبانی می‌کند. سرعت بالای آن به دلیل استفاده از پروتکل G.Fast (پرسرعت‌ترین پروتکل DSL) در این مودم است. این دستگاه که از استاندارد بی سیم AC3100 نیز پشتیبانی می‌کند، قابلیت AiProtection را برای دستگاه به همراه دارد که به واسطه آن از حملات و تهدیدات سایبری جلوگیری و ارتباط آن با سایت‌های آلوده قطع می‌شود و امنیت آن به مراتب بالاتر می‌رود.

      این مودم روتر با بهره برداری از فناوری Broadcom Nitro QAM می‌تواند با ترکیب دو پهنای باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز سرعت ترکیبی فوق العاده 1.5 برابری نسبت به محصولات هم تراز و معادل 3167 مگابیت بر ثانیه به کاربر ارائه دهد. علاوه بر این، مودم پرقدرت ایسوس دارای 4 پورت LAN، یک پورت WAN، یک پورت RJ11 و همچنین یک پورت USB3.0 است که قابلیت به اشتراک گذاشتن اطلاعات را به کاربران می‌دهد.

      ویژگی‌های مهم:

      • دارای 4 آنتن خارجی
      • فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز
      • مدیریت آسان برای والدین جهت کنترل دسترسی فرزندان و زمان استفاده از اینترنت
      • مناسب برای بازی‌های تحت اینترنت و بدون وقفه
      • پشتیبانی از استاندارد IEEE802.11ac

        بهترین مودم های 4G LTE (مودم جیبی همراه و رومیزی)

        مودم جیبی همراه 4G LTE دی لینک DWR-910M

        D-Link DWR-910M 4G LTE Wireless Modem

        قیمت: حدود 750.000 تومان با گارانتی آونگ

        بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

        مودم USB 4G LTE مدل DWR-910 به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق شبکه موبایل، تجهیزات خود را به اینترنت متصل نمایید و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید. این محصول با توجه به اندازه کوچک خود، گزینه‌ای مناسب برای سفر و افراد پرکار به شمار می‌رود که علی‌رغم اندازه بسیار کوچک خود می‌تواند اینترنتی پرسرعت را در اختیار شما قرار دهد.

        با استفاده از این مودم همراه دی‌لینک و قابلیت 4G LTE، می‌توانید به سرعت دانلود تا 150 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابیت در ثانیه دست پیدا کنید. با دو آنتن داخلی LTE که اتصالی قابل اعتمادتر به شما می‌دهد، امکان سرویس‌دهی به 8 نفر وجود دارد. قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های TD-LTE، 4G و 3G از دیگر ویژگی‌های این مودم است.

        ویژگی‌های مهم:

        • دارای USB 2.0 برای اتصال به رایانه شخصی یا لپ تاپ
        • پشتیبانی از استاندارد IEEE802.11 g/b/n
        • دارای اسلات کارت حافظه Micro SD
        • پشتیبانی از شبکه‌های LTE/HSUPA/HSDPA/HSPA/WCDMA
        • دارای آنتن WiFi و LTE داخلی

        مودم جیبی همراه 4G LTE تی پی لینک M7000

        TP-Link M7000 4G LTE Mobile Wi-Fi Modem

        قیمت: حدود 1,150,000 تومان با گارانتی

        بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

        مودم تی پی لینک M7000 دستگاهی قابل حمل و سازگار با شبکه مخابراتی اکثر کشورها و مناطق است که با کمک برنامه tpMiFi مدیریتی آسان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این مودم از آخرین نسل 4G FDD/TDD-LTE پشتیبانی می‌کند. دسترسی به اینترنت در این مودم بطور همزمان برای 10 دستگاه میسر می‌شود. بدین ترتیب کاربران می‌توانند اطلاعات خود را در بستر آن شبکه به اشتراک بگذارند.

        باتری 2000 میلی آمپر ساعتی این مودم TP-Link قابلیت 8 ساعت ذخیره انرژی را ارائه می‌دهد. نرخ انتقال داده در زمان دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه و در زمان آپلود تا 50 مگابیت بر ثانیه است.

        ویژگی‌های مهم:

        • دارای نمایشگر LED وضعیت دستگاه
        • پشتیبانی از استاندارد IEEE802.11b/g/n
        • باتری 2000 میلی آمپر ساعتی

        مودم جیبی همراه 4G/LTE دی لینک DWR-930M

        D-Link DWR-930M 4G LTE Wireless Modem

        قیمت: حدود 1.150.000 تومان با گارانتی آونگ

        بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

        مودم دی لینک مدل DWR-930M 4G/LTE یک محصول قابل حمل است که با پشتیبانی از اتصال اینترنتی 4G، سرعت دانلود 150 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 50 مگابیت بر ثانیه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این مودم برای استفاده در خانه یا محل کار و حتی در سفر مناسب بوده و با نصب یک سیم کارت بر روی آن به راحتی قابل استفاده است.

        علاوه بر این توانایی اتصال حداکثر 8 دستگاه از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود. این مودم دی لینک قابلیت استفاده از کابل OTG را داراست و وجود باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، قابلیت ذخیره انرژی به مدت 12 ساعت را برای استفاده این دستگاه مهیا می‌کند.

        ویژگی‌های مهم:

        • بهره‌گیری از تکنولوژی وای فای IEEE 802.11b/g/n
        • دارای باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
        • دارای یک پورت Micro USB برای منبع تغذیه
        • دارای کلید محافظتی WPS

        مودم رومیزی 4G نتربیت مدل NWR – M920

        NWR-M920 4G N300 LTE Router

        قیمت: حدود 1,450,000 تومان با گارانتی آونگ

        بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

        به کمک مودم NWR-M920 4G N300 LTE محصولی از شرکت نتربیت، از هر جایی دسترسی به شبکه اینترنت موبایلی ساده شده است. در این مودم استفاده از اینترنت توسط اتصال به شبکه تلفن همراه و از طریق 3 پورت 100/10 مگابیت بر ثانیه صورت می‌گیرد.با این مودم نتربیت می‌توانید سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابیت بر ثانیه را انتظار داشته باشید.

        برای مدیریت این مودم نیاز به برنامه خاصی نیست و می‌توانید در هر نقطه ای و با هر مرورگری اقدام به پیکربندی و تنظیم این دستگاه نمایید. NWR-M920 از طریق فایروال‌های دوگانه فعال (SPI و NAT) از شبکه شما در برابر تهدیدات اینترنتی محافظت می‌نماید.

        ویژگی‌های مهم:

        • پشتیبانی از شبکه‌های 3G/4G تا سطح N300 LTE
        • نصب و راه اندازی آسان
        • استفاده از قابلیت Dual-Active Firewalls (SPI و NAT)

        مودم قابل حمل دی لینک DWR-932 D2 4G

        D-Link DWR-932 D2 Portable 4G Modem

        کاربرد: مصارف خانگی، دفاتر اداری کوچک

        قیمت: حدود 1.200.000 تومان با گارانتی آونگ

        بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

        مودم دی لینک مدل DWR-932 D2 یک مودم جیبی سیم‌کارت‌خور قابل حمل با قابلیت پشتیبانی از 3G/4G است. مودم فوق از استاندارد 802.11b/g/n و رمزگذاری استاندارد WPA/WPA2 Wi-F پشتیبانی می‌نماید. این مودم با یک بار شارژ باتری تا 5 ساعت قابلیت تامین انرژی را داراست. باتری لیتیومی 2000 میلی آمپر ساعتی قابل شارژ به شما امکان می‌دهد برای مدت زمان مناسبی به اینترنت متصل بمانید.

        مودم DWR-932 4G/LTE کاربری آسانی دارد دارای مجموعه‌ای از ویژگی های امنیتی است. فایروال داخلی رایانه های متصل و سایر دستگاه ها را از نفوذ در امان نگه می‌دارد و رمزگذاری امنیتی WPA از اتصال کاربران غیرمجاز به شبکه شما جلوگیری می‌کند. NAT Firewall از دیگر ویژگی این مودم به شمار می‌رود. به کمک این مکانیزم داده های ناخواسته دور ریخته می‌شوند و از برقراری ارتباط با دستگاه های بالقوه خطرناک در اینترنت جلوگیری می‌کند.

        ویژگی‌های مهم:

        • استفاده از پورت Micro-USB برای عملیات شارژ با استفاده از آداپتور یا درگاه کامپیوتر
        • دارای نمایشگر LCD
        • قابلیت استفاده از نرم افزار EZ WiFi شرکت دی لینک برای مدیریت مودم
        • شبکه‌های قابل پشتیبانی FDD-LTE/TDD-LTE/UMTS/HSDPA/HSUPA/GSM/GPRS/EDGE
        • حداکثر کاربر قابل پشتیبانی: 10 کاربر

        مودم رومیزی 4G LTE هواوی B612

        Huawei B612 4G LTE Modem

        قیمت: حدود 5,000,000 تومان با گارانتی

        بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)

        مودم هواوی B612 4G LTE با سرعت دانلود 300 مگابیت بر ثانیه و نوع 3G آن با سرعت 43.2 مگابیت بر ثانیه پیشنهادی مناسب برای استفاده در مصارف خانگی و شرکت‌های کوچک تا متوسط است. حداکثر 32 دستگاه مختلف از جمله لپ تاپ، گوشی هوشمند و... را می‌توان به این مودم متصل نمود.

        پشتیبانی از استانداردهای وایرلس IEEE 802.11 a/b/g/n/ac از ویژگی‌های مهم این مودم هواوی به شمار می‌رود. این مودم رومیزی جهت اتصال به اینترنت از سیم کارت استفاده کرده و نوع اسلات سیم کارت آن Micro است. باندهای فرکانسی مودم B612 برابر با 2.4 و 5 گیگاهرتز است و علاوه بر 3G و 4G از TD-LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

        ویژگی‌های مهم:

        • دارای قابلیت اتصال دو آنتن خارجی برای شبکه LTE
        • نوع آنتن MIMO 4x4
        • پشتیبانی از 3G، 4G و TD LTE
        • دو باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز

        مشاوره خرید مودم: چنانچه برای خرید بهترین مودم، همچنان نیاز به مشاوره دارید، بودجه و انتظارات خود را در قسمت نظرات همین مطلب بنویسید و منتظر پاسخ کارشناسان شهرسخت‌افزار باشید.

        حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

        برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



        بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


        دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی