تاریخ سازی تیم ملی ووشو دانشجویان با کسب 4 مدال طلا


تاریخ سازی تیم ملی ووشو دانشجویان با کسب 4 مدال طلا

تیم ملی ووشو دانشجویان در رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان با کسب ۴ مدال طلا قهرمان بخش ساندا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، در روز پایانی رقابتهای ووشو جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان در کشور ترکیه تیم ملی دانشجویان کشورمان با کسب چهار مدال طلا موفق شد مقام قهرمانی بخش ساندا این مسابقات را از آن خود کند.

نتایج بخش دختران

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم: مهنا رحیمی موفق به کسب مدال طلای این رقابتها شد، تهانیا کیوسیوم از اندونزی دوم شد و تورر کوبرا و کورت لیکنر هر دو از ترکیه سوم مشترک را کسب کردند.

نتایج بخش پسران

در وزن منهای ٦٠ کیلوگرم: شجاع پناهی از ایران اول شد و صاحب مدال طلا شد، اریتس عبدالله از ترکیه دوم و مدال نقره گرفت و گابریل از برزیل و دمیر طلهه از ترکیه سوم مشترک را کسب و به مدال برنز رسیدند.

در وزن منهای ٧٠ کیلوگرم: حمیدرضا سهندی از ایران طلا گرفت، نصرت کایهان از ترکیه صاحب مدال نقره شد و مدال برنز هم به التایف از ترکمنستان رسید.

در وزن منهای ٨٠ کیلوگرم: علی خورشیدی از ایران طلا گرفت، باتان یونس از ترکیه دوم و به مدال نقره رسید و رایان از فرانسه و جومام یارادوف از ترکمنستان سوم مشترک و مدال برنز گرفتند.

در پایان رقابت‌های ساندا تیم ایران با ۴ مدال طلا قهرمان جهان شد و بر بام جهان ایستاد، تیم اندونزی با ۲ طلا دوم شد و تیم ترکیه با یک طلا در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین پیش از این تیم ووشو کشورمان در بخش تالو موفق شده بود یک طلا، یک نقره و ۳ برنز را از آن خود کند.

بدین ترتیب تیم ملی ووشو دانشجویان کشورمان در پایان این رقابتها در دو بخش تالو و ساندا موفق شد ۹ مدال (۵ طلا، یک نقره و ۳ برنز) را کسب کنند.

اولین دوره مسابقات ووشو دانشجویان دانشگاه‌های جهان از ۲۸ شهریورماه الی ۳ مهرماه در کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ووشو دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی از کشورمان با همکاری فدراسیون ووشو به این رقابت‌ها اعزام شده بود.

تیم ملی ووشو دانشجویان کشورمان دو شنبه شب ۴ مهرماه به کشور باز می‌گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت