یووه امیدوار شد؛ پوگبا و کیه‌زا در آستانه بازگشت


یووه امیدوار شد؛ پوگبا و کیه‌زا در آستانه بازگشت

پل پوگبا و فدریکو کیه‌زا، دو ستاره یوونتوس، امیدوار هستند که در بازی برگشت برابر بنفیکا بتوانند در ترکیب این تیم به میدان بروند.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل را با شرایط سختی آغاز کرده و فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان این تیم وجود دارد.
بسیاری از هواداران این تیم خواهان اخراج مکس آلگری به عنوان سرمربی یوونتوس هستند و باور دارند که این مربی نمی‌تواند یووه را از بحران خارج کند.
آنها در حال حاضر در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا قرار گرفته‌اند و در لیگ قهرمانان نیز در هر دو بازی برابر پی اس جی و بنفیکا شکست خورده‌اند. آنها مجموعا دو پیروزی از 9 دیدار اولی که در تمامی رقابت‌ها از ابتدای فصل تا به حال انجام داده‌اند کسب کردند.

یووه امیدوار شد؛ پوگبا و کیه‌زا در آستانه بازگشت


حالا روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت مدعی شده است که پوگبا و کیه‌زا در تلاش هستند تا بتوانند هرچه زودتر به مرز آمادگی برسند و امیدوار هستند که بتوانند تا یک ماه دیگر آماده حضور در میدان باشند.
به این ترتیب انتظار می‌رود که یوونتوس بتواند در بازی برگشت برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا که قرار است در تاریخ 25 اکتبر برگزار شود از این دو بازیکن استفاده کند.
بازگشت این دو بازیکن بسیار به سود آلگری خواهد بود و دست این مربی را برای انتخاب بازیکن و ترکیب باز می‌گذارد. خلاقیت و توانایی تکنیکی و تاکتیکی بالای این دو بازیکن می‌تواند شرایط را تا حد زیادی برای یووه تغییر دهد و زمینه‌ساز بازگشت بیانکونری به جمع مدعیان قهرمانی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر