درخواست هواداران اسپانیا؛ راموس را برگردانید!


درخواست هواداران اسپانیا؛ راموس را برگردانید!

هواداران تیم ملی اسپانیا از لوئیز انریکه می‌خواهند که بار دیگر سرخیو راموس، مدافع پاری‌سن ژرمن، را به این تیم دعوت کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف سوئیس رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.
آنها ابتدا از حریف عقب افتادند اما موفق شدند بازی را با گل جوردی آلبا به تساوی بکشانند اما این تساوی تنها سه دقیقه دوام آورد و اشتباهات خط دفاعی اسپانیا باعث شد که گل دوم سوئیس نیز وارد دروازه این تیم شود.
آنها با این شکست و با توجه به پیروزی 0-4 پرتغال در دیگر دیدار این گروه برابر جمهوری چک، صدر جدول را از دست دادند و با هشت امتیاز پس از پرتغال 10 امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفتند تا بازی سه‌شنبه شب برابر پرتغال از اهمیت ویژه‌ای برای آنها برخوردار باشد.
به نظر می‌رسد که خط دفاعی تیم انریکه از نقاط ضعف جدی و متعددی رنج می‌برد و عملکرد ضعیف اریک گارسیا در این بازی و همچنین در چند مدت اخیر باعث نگرانی هواداران اسپانیا شده است.

درخواست هواداران اسپانیا؛ راموس را برگردانید!


این بازیکن مدتی است که از دوران اوجش فاصله گرفته و این موضوع از چشم هواداران اسپانیا پنهان نمانده است. آنها شب گذشته با سر دادن شعارهایی از انریکه خواستند که بار دیگر راموس را به تیم ملی دعوت کند.
این بازیکن که در چند سال اخیر به دلیل مصدومیت توسط انریکه به تیم ملی دعوت نشده است، از ابتدای فصل بار دیگر به ترکیب اصلی پی اس جی برگشته و به نظر می‌رسد که از شرایط خوبی در این تیم برخوردار است.
جوزپ پدرول، خبرنگار سرشناس اسپانیایی نیز شب گذشته با انتشار توییتی مدعی شد که زمان آن رسیده که راموس به اردوی اسپانیا برگردد و تغییراتی در فهرست این تیم صورت بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)