همه ما قدردان مجتبی حسینی هستیم/ بدرقه: بازی دادن به جوانان در لیگ جرات می‌خواهد


همه ما قدردان مجتبی حسینی هستیم/ بدرقه: بازی دادن به جوانان در لیگ جرات می‌خواهد

مدافع پیکان تهران می گوید وقفه ایجاد شده در لیگ برتر به ضرر تیمش شده اما تلاش خواهند کرد لیگ را با قدرت شروع کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان به عنوان جوان ترین تیم لیگ برتر در 6 هفته ابتدایی نشان داد حرف های زیادی در فصل جاری برای گفتن دارد. میلاد بدرقه مدافع پیکانی‌ها شرایط تیم خود را خوب ارزیابی می کند و امیدوار است در بازی های آینده نیز نتایج خوبی برای خودروسازان به ثبت برسد.

بدرقه در گفت و گو با خبرنگار ما درباره عملکرد پیکان در هفته های ابتدایی لیگ برتر بیان کرد: ما تیم جوان و خوبی داریم که در 6 هفته ابتدایی نیز عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. فکر می کنم با این تیم نتایج قابل قبولی گرفتیم و حتی بازی هایی که واگذار کردیم هم با خوش شانسی تیم های حریف بود. به عنوان مثال در مصاف با گل گهر آنها یک ضربه ایستگاهی زدند که گل شد و دیگر کل بازی دست ما بود. با این حال جوانان خوبی داریم که در آینده حرف های بیشتری نیز برای گفتن خواهند داشت.

او درباره مصدومیتی که برایش پیش آمد و باعث شد چند هفته دور از میادین باشد، گفت: در هفته دوم لیگ در ثانیه های پایانی بازی با مس کرمان روی برخورد با شروین بزرگ آرنج دستم دررفت و باعث شد 4 بازی دور از میادین باشم. خوشبختانه با تمرینات فیزیوتراپی‌ای که انجام دادم، دستم بهبود یافت و خداراشکر الان کاملا خوب هستم و می توانم در ادامه مسابقات تیم را با نظر آقای حسینی همراهی کنم.

همه ما قدردان مجتبی حسینی هستیم/ بدرقه: بازی دادن به جوانان در لیگ جرات می‌خواهد

مدافع پیکان درباره وقفه ایجاد شده در لیگ برتر تاکید کرد: تیم ما یک تیم جوان است که شرایط خیلی خوبی قبل از تعطیلات داشت. ما تازه از بدنسازی سنگین پیش فصل رها شده بودیم و آمادگی مطلوبی داشتیم. تیم مان شکل گرفته بود که لیگ تعطیل شد. این وقفه ها نه فقط برای ما بلکه به همه تیم ها ضربه می زند. با این حال بحث ملی است و چاره ای وجود ندارد.

بدرقه درباره شرایط تیمش در تعطیلات لیگ گفت: خداراشکر وضعیت خوب است. تمرینات سختی را پشت سر می گذاریم و بازی دوستانه هم داریم. انشالله روند خوبمان را حفظ کنیم و لیگ را پرقدرت از این هفته استارت بزنیم.

مدافع پیکان ضمن تمجید از مجتبی حسینی بابت جوانگرایی انجام داده در این تیم افزود: من همیشه گفته ام که باید از آقای مجتبی حسینی و همکاران ایشان تقدیر و تشکر کنم. من خودم واقعا ممنون ایشان بابت اعتمادشان هستم. اینکه در لیگ برتر با هزینه ای که تیم های دیگر کرده اند، شما بازیکن جوان به زمین بفرستید و جوان ترین تیم لیگ برتر و حتی آسیا باشید، دل و جراتی می خواهد که فکر می کنم فقط آقای حسینی آن را دارا هستند. امیدوارم همه ما جوانان پیکان بتوانیم جواب اعتماد ایشان را بدهیم و روز به روز پیشرفت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر