روحانیون در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدم‌های موثر بردارند


روحانیون در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدم‌های موثر بردارند

خلخال- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: روحانیون برای مقابله با نفوذ فرهنگی و ناهنجاری‌های اجتماعی قدم‌های موثرتری بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی ظهر یکشنبه در آئین گرامیداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت‌الله یکتایی، امام جمعه فقید شهرستان خلخال با بیان اینکه امروز نقش روحانیون بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود، اظهار کرد: روحانیون برای مقابله با نفوذ فرهنگی و ناهنجاری‌های اجتماعی باید قدم‌های موثرتری برداشته و به انحرافات فکری در جامعه خاتمه دهند.

وی افزود: نقش روحانیت در هدایت معنوی جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بی‌بدیل است و حوزه‌های علمیه از جمله سنگرهای بسیار مستحکم مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: حوزه‌های علمیه و روحانیون با حضور گسترده در میان مردم می‌توانند به عنوان عامل مؤثر در پیشگیری از آسیب و نفوذ فرهنگی دشمن در بین قشر جوان جامعه محسوب شوند.

آیت الله عاملی ضمن گرامی‌داشت سالروز ارتحال آیت‌الله یکتایی، مؤسس حوزه علمیه جعفریه خلخال و نخستین امام جمعه این شهر پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خلخال شهرستانی روحانی پرور است و مردم این دیار به برکت وجود روحانیون برجسته و عالی مقام همواره در حمایت از انقلاب، ولایت و رهبری ثابت قدم و پایدار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم برنامه‌های مختلفی اجرا شد و شرکت کنندگان با برپایی آئین عزاداری یاد و خاطره امام جمعه فقید این شهرستان را گرامی داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود