شناسایی 416 بیمار جدید کرونا در کشور/ هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد


شناسایی 416 بیمار جدید کرونا در کشور/ هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۴۱۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۲ نفر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۳ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۳ نفر از آنها بستری شدند؛ به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۸۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۳۹۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۹۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۱۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۶۰ هزار و ۱۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. همچنین ۶۵ میلیون و ۷۷ هزار و ۷۳۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۷۱۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۴۹۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته نیز ۴ هزار و ۳۵۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد. ۲۰ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی، ۲۲۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...