هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها


هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد شدید بویژه در ساعات عصر و شب از روز یکشنبه (سوم مهرماه) تا روز دوشنبه ( چهارم مهرماه) هشدار داد.

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ از وزش باد شدید به‌ویژه در ساعات عصر و شب از روز یکشنبه ( ۳ مهرماه) تا روز دوشنبه ( ۴ مهرماه) خبر داد.

این مخاطره روز یکشنبه در مناطق غربی و روز دوشنبه در مناطق جنوبی مورد انتظار است.

بر اثر این مخاطرات احتمال خسارت به سازه‌های موقت از جمله تابلوهای تبلیغاتی و گلخانه‌ها، احتمال شکستن درختان فرسوده، خیزش موقتی گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا مورد انتظار است.

اداره کل هواشناسی استان تهران برای کاهش آسیب احتمالی، عدم پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختماهای نیمه‌کاره، استحکام سازه‌های موقت و پرهیز از حضور در فضای باز به‌ویژه گروه‌های حساس را توصیه می‌کند.

به گزارش ایسنا، هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

4747

کد خبر 1677554

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / بمباران 2 مرکز نظامی اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان