مردم اسلام آبادغرب با وحدت نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند


مردم اسلام آبادغرب با وحدت نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: مردم اسلام آبادغرب با وحدت نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر یکشنبه سید روح الله زمانی موسوی در اجتماع مردم اسلام آبادغرب که در محکومیت آشوب‌های اخیر برگزار شد، اظهار کرد: در بعضی از موارد ظهور حضرت حجت (عج) به صورت جزئی و نه به صورت عمومی محقق شده است و این ظهور برای بعضی از عرفا و علما و یا تعداد زیادی از مردم عادی و نه به صورت فراگیر و همگی تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: نیاز امروز دنیا یک ظهور کلی و فراگیر است و نه ظهور جزئی برای عده‌ای خاص و علت محقق نشدن ظهور امام زمان (عج) در مکاتبات ایشان با یارانشان این‌طور آمده است که مردم باید همگی با هم متحد شوند و قلوب یک اجتماع فراگیر داشته باشند.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: برای تحقق ظهور باید پیرو ولایت باشیم و گرد محور ولایت فقیه جمع شویم و اگر در جامعه شیعه مشکلاتی وجود داشت باشد باید رفع شود.

زمانی موسوی بیان کرد: کسانی که در فتنه حضور داشته‌اند و التزام عملی به ولایت فقیه ندارند نباید در کشور مسئولیت و منصبی داشته باشند و اگر گاهی تجمعی در استان یا شهرستان شکل می‌گیرد علت اصلی آن ترک فعل و ناکارآمدی برخی مدیران است.

وی گفت: بیشتر مسئولان خدوم هستند اما عده هستند که از عملکرد آنها گله‌مند هستیم ولی پای انقلاب، نظام و رهبر خواهیم بود ان‌شاءالله با گوش فرا دادن به نصیحت‌های رهبر معظم انقلاب و اجتماع قلوب در سایه منویات ایشان شاهد ظهور باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...