خسارت 15 میلیاردی اغتشاشگران به آتش‌نشانی


محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما درباره خسارت حوادث اخیر تهران و اغتشاشات چند روزه اظهار داشت: متاسفانه اغتشاشگران در ۴ روز اخیر با حمله به ماموران آتش نشانی و دستگاه‌های آتش نشانی مانع انجام وظایف آن‌ها شده...

محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما درباره خسارت حوادث اخیر تهران و اغتشاشات چند روزه اظهار داشت: متاسفانه اغتشاشگران در ۴ روز اخیر با حمله به ماموران آتش نشانی و دستگاه‌های آتش نشانی مانع انجام وظایف آن‌ها شده اند.
وی افزود: در ۴ روز اخیر اغتشاشگران به ۲۵ دستگاه سبک و سنگین آتش نشانی خسارات زیادی وارد کرده که بر اساس برآورد‌های صورت گرفته این خسارات بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر تهران یک خودروی سنگین آتش نشانی که به ماموریت اطفا حریق یک منزل مسکونی اعزام شده بود توسط اغتشاشگران واژگون شده و به آتش کشیده شد.
محمدی گفت: متاسفانه ۴ آتش نشانی در حوادث اخیر توسط اغتشاشگران مورد ضرب و جرح قرار گرفته و بعد از مصدومیت توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اغتشاشگران به ۴ ایستگاه آتش نشانی تهران حمله کرده و شیشه‌های آنرا خرد کرده و به خودرو‌های آن آسیب وارد کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول