بازداشت 32 مرد مخوف در اصفهان ! / مردم نفس راحت کشیدند !


بازداشت 32 مرد مخوف در اصفهان ! / مردم نفس راحت کشیدند !

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری32 سارق و کشف 30فقره انواع سرقت در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: به منظور پیشگیری از جرائم و ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان و به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی درنقاط جرم خیز،آلوده و پیشگیری از گسترش کانون های جرم، طرح شناسایی و دستگیری سارقان در سطح شهرستان اصفهان به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح که با بکارگیری حداکثر ظرفیت نیروهای کلانتری و پاسگاه های شهرستان و با هماهنگی با مرجع قضائی صورت گرفت مأموران موفق به دستگیری تعداد 32 نفر سارق و کشف 30 فقره انواع سرقت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند از این رو از شهروندان می خواهیم ضمن رعایت هشدارها و آموزشهای پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت،درصورت مشاهده هرگونه موارد و افراد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره110 به پلیس اطلاع دهند.

بهمن راعی/اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...