نتایج دیشب لیگ ملتها؛ صعود هلند و کرواسی به نیمه‌نهایی


هلند و کرواسی به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا راه یافتند. به گزارش تابناک ورزشی؛ در هفته پایانی گروه اول لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی کرواسی با نتیجه ۳-۱ در خانه اتریش به برتری رسید و با ۱۳ امتیاز، صدرنشین شد تا صعود به جمع چهار تیم برتر...

هلند و کرواسی به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا راه یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در هفته پایانی گروه اول لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی کرواسی با نتیجه ۳-۱ در خانه اتریش به برتری رسید و با ۱۳ امتیاز، صدرنشین شد تا صعود به جمع چهار تیم برتر این مسابقات را جشن بگیرد‌. مودریچ، لیوایا و لوورن گل‌های کرواسی را زدند و بومگارتنر تک‌ گل اتریش را به ثمر رساند.

پیروزی کرواسی باعث شد برد دانمارک مقابل فرانسه بی‌ارزش شود و دانمارک با ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. اتریش هم با این باخت در رده آخر گروه جای گرفت و به دسته پایین‌تر لیگ ملت‌های اروپا سقوط کرد.

نتایج دیشب لیگ ملتها؛ صعود هلند و کرواسی به نیمه‌نهایی

تاکنون صعود کرواسی و هلند به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا قطعی شده و در شب‌های آتی، برنده بازی‌های مجارستان-ایتالیا و پرتغال-اسپانیا تکلیف دو تیم صعود کرده دیگر را مشخص می‌کند..

شاگردان لوئیس فن خال بدون شکست، صدرنشین گروه خود شدند. هلند با تک گل ویرجیل فن دایک روی پاس کودی خاکپو، برد ۱-۰ خانگی مقابل بلژیک را جشن گرفت.

نتایج دیشب لیگ ملتها؛ صعود هلند و کرواسی به نیمه‌نهایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا