برخی جوانان بازی خوردند/ اسرائیل پشتیبان آشوب‌ها


برخی جوانان بازی خوردند/ اسرائیل پشتیبان آشوب‌ها

دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی جوانان در اغتشاشات اخیر بازی خوردند لذا از آنان می‌خواهیم خودشان را از صف اغتشاش‌گران جدا سازند.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه ملت ما تا آخرین خون با عهدی که در راه شهدا بسته، استوار خواهد ماند، بیان کرد: ملت ما نمی‌گذارد که کسی به ساحت رهبری این نظام خدشه‌ای وارد سازد.

وی با بیان اینکه مردم ما در محکومیت اغتشاشات اخیر به میدان آمدند تا بگویند که آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه و … با آتش زدن چند سطل زباله در ایران، زمستان گرمی را پشت سر نخواهند گذاشت، افزود: امسال سال افول غرب و آمریکا است و این کشورها برای پوشش شکست‌هایشان این آشوب‌ها را پدید می‌آورند.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه اربعین نشان داد که اسلام علوی با قوت و سرعت در دنیا در حال گسترش است، ابراز کرد: در راهپیمایی عظیم اربعین امسال ۲۲ میلیون نفر از ۸۰ کشور جهان حضور داشتند، لذا به کشورهای غربی یادآوری می‌کنیم که این حضور از نتایج اسلام ناب محمدی (ص) است.

علیزاده برمی با بیان اینکه برخی جوانان ما در اتفاقات اخیر متأسفانه احساسی عمل کردند و بازی خوردند، گفت: جوانان ما شاید مشکلاتی داشته باشند اما باید ببینند که این اغتشاشات از کجا پشتیبانی می‌شود، امروز پهلوی که مردم حکومت پدرش را نخواستند و منافقانی که مسئول ۱۷ هزار ترور در ایران هستند از این اغتشاشات پشتیبانی می‌کنند لیکن آیا درست است که نظام اسلامی اینگونه تضعیف شود.

وی با بیان اینکه اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایتکار از اغتشاشات ایران حمایت کردند، بیان داشت: از جوانان می‌خواهیم صف خود را از اغتشاش‌گران جدا سازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی