فقط یک امتیاز در 6 مسابقه؛/ ولز، قعرنشین بین 16 تیم لیگ A اروپا!


فقط یک امتیاز در 6 مسابقه؛/ ولز، قعرنشین بین 16 تیم لیگ A اروپا!

حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی ضعیف‌ترین عملکرد را بین تمام تیم‌های لیگ A ملت‌های اروپا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های دسته برتر لیگ ملت‌های فوتبال اروپا در شرایطی طی امروز و فردا پیگیری می‌شود و در مرحله گروهی به پایان می‌رسد که شب گذشته نیز آخرین مسابقات دو گروه A و D برگزار شد و یکی از رقبای تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف لهستان رفت و شکست خورد.

تیم ملی ولز که باید آخرین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی را مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش برگزار کند، شب گذشته در هفته ششم دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا در لیگ A مقابل تیم لهستان قرار گرفت که مثل دیدارهای قبل نتوانست به برتری دست پیدا کند و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

فقط یک امتیاز در 6 مسابقه؛/ ولز، قعرنشین بین 16 تیم لیگ A اروپا!

یاران گرت بیل در شرایطی مسابقات لیگ ملت‌های اروپا در گروه چهارم لیگ A به پایان رساندند که در ۶ مسابقه خود حتی یک برد به دست نیاورند و با پنج شکست مقابل بلژیک، هلند(۲ بار) و لهستان(۲ بار) و همچنین یک تساوی برابر بلژیک، در قعر جدول این گروه ماندند.

جدا از اینکه تیم ملی ولز در ۶ مسابقه لیگ ملت‌های اروپا فقط یک امتیاز به دست آورد، آنها ضعیف‌ترین عملکرد را بین تمام ۱۶ تیم لیگ A از خود بر جای گذاشتند و با وجود اینکه هنوز مسابقات دو دسته B و C طی امشب و فردا شب انجام خواهد شد، ولز بدترین عملکرد را از خود ثبت کرد.

فقط یک امتیاز در 6 مسابقه؛/ ولز، قعرنشین بین 16 تیم لیگ A اروپا!

در بین ۱۶ تیم حاضر در لیگ A لیگ ملت‌های اروپا، هیچ تیمی غیر از ولز به یک امتیاز نرسیده و بنابر این، آنها در جایگاه شانزدهم این رقابت‌ها به کارشان پایان دادند و به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

تیم ملی ولز شب گذشته می‌توانست با کسب پیروزی مقابل لهستان در سطح برتر لیگ ملت‌ها بماند و منجر به سقوط یاران لواندوفسکی شود، اما یک باخت دیگر در کارنامه این تیم اجازه نداد چنین سرنوشتی برای‌شان رقم بخورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...