پذیرایی از 100 هزار زائر در مسیر جاده ملک آباد به مشهد


پذیرایی از 100 هزار زائر در مسیر جاده ملک آباد به مشهد

مشهد ـ رئیس اداره کفشداران حرم مطهر رضوی گفت: پیش بینی می‌شود در این موکب، از ۱۰۰ هزار زائر با حضور ۳۰۰ خادم در مسیر جاده ملک آباد به مشهد در ایام پایانی صفر پذیرایی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد حلاجی با اشاره به ارائه خدمات توسط خادمان کفشدار حرم مطهر رضوی در ایام پایانی دهه صفر و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: سه ایستگاه خدمت رسانی توسط این خدام در جاده ملک آباد، جاده چناران و نیز در قسمت ورودی باب الهادی (ع) برپا شده است. موکبی که در ورودی باب الهادی (ع) حرم مطهر رضوی ایجاد شده با توزیع دو وعده شام و ناهار و چای از زائران پذیرایی می‌کند.

وی در ادامه در خصوص خدمات ارائه شده به زائران در موکب واقع در جاده ملک آباد افزود: در این موکب نیز خدماتی همچون اسکان، بهداشت و درمان و پذیرایی با غذای گرم و امور فرهنگی به زائر ارائه می‌شود.

رئیس اداره کفشداران حرم مطهر رضوی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در این موکب، پذیرایی از ۱۰۰ هزار زائر با حضور ۳۰۰ خادم در مسیر جاده ملک آباد به مشهد در ایام پایانی صفر صورت بگیرد، عنوان کرد: همچنین موکب واقع در جاده چناران با حضور ۵۸ خادم، پذیرای زائران علی بن موسی الرضا (ع) در سه وعده صبحانه، نهار و شام است و علاوه بر پذیرایی خدماتی همچون تعمیر کیف و کفش و واکس و نیز اسکان زائر ارائه می‌دهد.

وی تاکید کرد: چنانچه در این ایام تمامی مشهدی‌ها اعم از خدام، کسبه، رانندگان و عموم مردم برای خدمت به زوار پای کار بیایند فرهنگ میزبانی از زائران آقا علی بن موسی الرضا (ع) همچون زائران اربعین حسینی (ع) نهادینه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا