نیروهای مسلح حافظ حریم و حرمت خانواده و ناموس مردم هستند


نیروهای مسلح حافظ حریم و حرمت خانواده و ناموس مردم هستند

شیراز - مادر شهید امیر رضا اولادی شهید مدافع امنیت گفت: نیروهای مسلح حافظ حرمت خانواده و ناموس مردم هستند و همه ملت ایران مدیون زحمات آن‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده سپاه فارس، سردار ید الله بوعلی در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، امیر رضا اولادی گفت: برای به ثمر نشستن انقلاب خون هزاران هزار جوان ریخته شده و این گرد و غباری است که هر از چند گاهی وارد کشور می‌شود و هیچ تأثیری بر راه انقلاب نداشته و نخواهد داشت.

مادر شهید اولادی تیز در این دیدار افزود: نیروهای مسلح حافظ حریم حرمت خانواده و ناموس مردم هستند و همه ملت ایران مدیون زحمات آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌های خارجی بر علیه کشور ما اقدامات خرابکارانه انجام می‌دهند، افزود: هرچند این رسانه‌ها برای این اقدامات هزینه‌های سنگین می‌کنند، اما دشمنان بدانند امام زمان نمی‌گذارد به کشور ما آسیب برسد و خون شهدا پایمال شود.

این مادر شهید ادامه داد: امیررضا هدیه کوچکی بود به رهبر، کشور، امنیت کشور و ناموس ایران تقدیم کردم که امیدوارم لیاقت مادر شهید بودن را داشته باشم.

پدر شهید اولادی نیز گفت: امیدواریم رهبر معظم انقلاب شهادت فرزندم را به عنوان هدیه بپذیرند و به کوری چشم دشمنان این راه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح برای ما و همه ایرانی‌ها دلگرمی هستند و این از افتخارات ما است در چنین کشوری زندگی می‌کنیم که امنیتش زبانزد است.

همچنین مراسم ختم شهید امیررضا اولادی با حضور جمعی از مردم، مسئولان، بسیجیان و نیروهای مسلح شیراز در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید