مردم کردستان ثابت کرده اند که همیشه مدافع ارزش های اسلام هستند


مردم کردستان ثابت کرده اند که همیشه مدافع ارزش های اسلام هستند

سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم کردستان همواره ثابت کرده اند که مدافع ارزش های اسلام بوده و برای حفاظت از اقتدار میهنشان همیشه در صحنه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در راهپیمایی ضد اغتشاش گران مردم سنندج اظهار کرد: امروز دشمنان از مرگ مهسا امینی خوشحال هستند چرا که بهانه‌ای به دست آوردند که به عقده‌هایشان را علیه ملت ایران بگشایند.

وی افزود: در این قضیه جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشت و پیگیر وضعیت پرونده فوت این دختر کردستانی بود و مسئولان استانی با خانواده آن مرحومه همدردی کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: مردم کردستان فتنه‌های مختلف را با عزت پشت سر گذاشتند و این فتنه در چند روز اخیر را نیز با هوشیاری و بصیرت خود خنثی کردند.

سردار حسینی افزود: پرچم جمهوری اسلامی نشانه اقتدار و عزت ماست و دشمنان با اهانت به این پرچم به دنبال خدشه دار کردن هویت ملت ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برای زنده کردن آموزه‌های اسلامی مردم ایران به وقوع پیوست و جای بسی تعجب است که یک سری افراد فریب خورده با اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی به دنبال آزادی هستند اما این امر آزادی نیست بلکه بی بند و باری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید