اقامه عزای شهادت امام رضا(ع) در کانون‌های مساجد فومن


اقامه عزای شهادت امام رضا(ع) در کانون‌های مساجد فومن

نیک‌انجام گفت: ویژه مراسم شهادت امام رضا(ع) در ۳۳ کانون فرهنگی هنری مساجد فومن برگزار می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: هم زمان با شب و روز شهادت امام رضا(ع)، کانون های فرهنگی هنری مساجد فومن ویژه برنامه هایی را اجرا می کنند.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: صلوات خاصه امام رضا(ع) و قرائت قرآن کریم و هدیه ثواب آن به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) یکی از ویژه برنامه هایی است که به مناسبت شهادت این امام همام در سطح کانون ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مجالس اهل بیت (ع) فرصت خوبی برای تبیین سیره آنهاست گفت: سخنرانی با موضوع سبک و سیره رضوی، مداحی و عزاداری از دیگر این ویژه برنامه هاست.

نیک‌انجام با اشاره به اهتمام فعالان مسجدی نسبت به حفظ شعائر اسلامی تصریح کرد: توجه به ارزش های دینی یکی از رویکردهای فعالیتی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان فومن است.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: هویت دینی و ایمانی نیروهای فعال مسجدی به عنوان یکی از مهمترین شاخص های باوری و ایمانی همواره مورد توجه بوده است به همین منظور در ایام مناسبتی سال نسبت به ترویج و تبیین معارف دینی تلاش می کنند.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان