بروزرسانی سدان الکتریکی جیلی برای بازار روسیه، جیلی امگراند برقی


بروزرسانی سدان الکتریکی جیلی برای بازار روسیه، جیلی امگراند برقی

جیلی به تدریج خط مدل شرکت های زیرمجموعه خود را ارتقا می دهد. بر این اساس این شرکت سدان Leaf 60s PRO از برند فرعی Maple را معرفی و آن را به...

جیلی به تدریج خط مدل شرکت های زیرمجموعه خود را ارتقا می دهد. بر این اساس این شرکت سدان Leaf 60s PRO از برند فرعی Maple را معرفی و آن را به روزرسانی کرد.

با این حال، تغییرات در مقیاس بزرگ نیستند. به جای جذب مخاطب جدید تغییرات سدان جیلی جدید تنها برای حمایت از این مدل طراحی شده اند. به عنوان مثال، ظاهر جدید به هیچ وجه تحت تأثیر قرار نگرفت. اکنون این سدان در سه رنگ جدید ارائه خواهد شد. فضای داخلی هم تغییر نداشته است.

بروزرسانی سدان الکتریکی جیلی برای بازار روسیه، جیلی امگراند برقیسدان برقی جیلی

به طور کلی، سدان الکتریکی Maple یک نسخه ارزان قیمت از مدل نسبتا قدیمی Geely Emgrand EV Pro است. چهره این خودرو برقی جیلی با سپرها و گریل جلوپنجره جدید متمایز می‌شود. بخش فنی در سدان برقی جدید نیز متفاوت است. قدرت موتور الکتریکی از 204 به 136 اسب بخار و گشتاور از 240 به 230 نیوتن متر کاهش یافته است. باتری اما برای همان 52 کیلووات ساعت. ذخیره انرژی طبق روش NEDC با یک بار شارژ به 415 کیلومتر می رسد. به هر حال، تا کنون این شرکت ویژگی های Maple Leaf 60s PRO جدید را فاش نکرده است، اما انتظار می‌رود که حداقل باتری بزرگ تری دریافت کند.

اولین نمایش کامل سدان برقی جیلی در 26 سپتامبر برگزار خواهد شد. این احتمال وجود دارد که این خودرو با برند لیوان به روسیه نیز راه یابد که جایگزین لیفان شناخته شده خواهد شد. خودروهای الکتریکی تحت نام تجاری جدید در جولای سال جاری توسط معاون مدیر کل Lifan Motors Rus LLC Kun Shuai اعلام شد.

منبع خبر و تصاویر : insideevs.ru/


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی