مشکلات بی‌پایان خدمات درمانی ایثارگران


مشکلات بی‌پایان خدمات درمانی ایثارگران

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید گفت: متأسفانه سرانه درمانی ماه شهریور هم توسط سازمان برنامه و بودجه کامل پرداخت نشد و اکنون بدهی ما به شرکت بیمه دی، همچنان رو به افزایش است.

مشکلات بی‌پایان خدمات درمانی ایثارگران

به گزارش راهبرد معاصر، در چند ماهی که جامعه ایثارگری با مشکلات جدی بیمه و خدمات درمانی روبه‌روست، پیگیری‌های زیادی چه از طریق مسئولان بنیاد شهید و چه از طرف خود ایثارگران صورت گرفته تا مشکلات حل شود.

در جواب همه این پیگیری‌ها سازمان برنامه و بودجه جواب قانع کننده‌ای نداده که چرا علی رغم تخصیص بودجه، سرانه درمانی این قشر را پرداخت نمی‌کند.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با فارس گفت: متأسفانه سرانه این ماه هم توسط سازمان برنامه و بودجه کامل پرداخت نشد و اکنون بدهی ما به شرکت بیمه دی که حامی ایثارگران در موضوع درمانی است، همچنان رو به افزایش است.

گفتنی است به دنبال پرداخت نشدن تعهدات مالی بنیاد شهید به این شرکت بیمه‌ای، موجب شده بیمه دی هم نتواند بودجه تخصیص یافته مراکز درمانی را پرداخت کند و به همین علت این مراکز و داروخانه‌ها نیز یکی یکی در حال لغو قردادهای خود هستند.

پیرو همین موضوع بنابر آنچه ایثارگران می‌گویند عدم پوشش بیمه باعث شده آنها نتوانند کارهای درمانی خود را با توجه به درآمدی که دارند دنبال کنند و این امر با جان و سلامتی آنها ارتباط مستقیم دارد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند