سرنوشت اسکوچیچ برای ساوت‌گیت؟


سرنوشت اسکوچیچ برای ساوت‌گیت؟

سرمربی انگلیس پس از شکست مقابل ایتالیا مدعی شد که نتایجش می‌تواند باعث اخراجش شود.

به گزارش مشرق، پس از شکست انگلیس مقابل ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا و سقوط سه‌شیر به دسته پایین‌تر ، گرت ساوت‌گیت به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

گری لینه‌کر، مجری معروف انگلیسی از دعوت نشدن جیمز مدیسون و نیمکت نشینی آرنولد صحبت کرد و هری وینتر، خبرنگار معتبر تایمز، انگلیس را به بی ثباتی و بی‌انگیزگی متهم کرد.

سرنوشت اسکوچیچ برای ساوت‌گیت؟

ساوتگیت که پیش از دیدار با ایتالیا گفته بود که تیمش با بی‌رحمی تا پایان جام جهانی مسابقه خواهد داد، حالا در خصوص آینده‌اش در تیم ملی انگلیس پرده برداشت.

سرمربی تیم ملی انگلیس که موفق‌ترین نتایج را در ۲۰ سال اخیر برای سه‌شیر بدست آورده، مدعی شد که قراردادش نمی‌تواند ضمانتی برای حفظ جایگاهش باشد.

ساوتگیت گفت: من احمق نیستم. من می‌دانم که با نتایجی که انگلیس می‌گیرد آن هم در جام جهانی ، عملکرد من قضاوت می‌شود. اینکه من قرارداد دارم پس می‌مانم، حرف بسیار نامربوطی است.

سرنوشت اسکوچیچ برای ساوت‌گیت؟

وی ادامه داد: اگر نتایج تیمم ضعیف باشد، شما باید قبول کنید که زمان شما به پایان رسیده و باید از تیم ملی جدا شوید. قرارداد به خودی خود نمی‌تواند حافظ جایگاه من در تیم ملی انگلیس باشد.

دیلی‌میل، سان و برخی دیگر از رسانه‌های انگلیسی پس از شکست سه‌شیر مقابل ایتالیا با انتشار اعتراض هواداران مدعی شدند که توخل می‌تواند جانشین ساوتگیت در همین روزهای باقی مانده تا جام جهانی شود. البته این ادعا بسیار نامحتمل است و بعید به نظر می‌رسد که انگلیس پیش از جام جهانی، سرمربی خود را برکنار کند.

سرنوشت اسکوچیچ برای ساوت‌گیت؟

تیم ملی انگلیس امشب در لیگ ملت‌های اروپا میزبان آلمان است که شکست مقابل این تیم می‌تواند فشارها را روی رقیب ایران در جام جهانی افزایش دهد.

تیم ملی کشورمان در اولین مسابقه در جام جهانی در تاریخ ۳۰ مهر به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا