واکنش سرمربی ولز به باخت‌ها پیش از جام جهانی


واکنش سرمربی ولز به باخت‌ها پیش از جام جهانی

سرمربی تیم ملی ولز پس از شکست مقابل لهستان در خصوص جام جهانی صحبت کرد و مدعی شد که تیمش در قطر متفاوت خواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم ملی ولز در ۲ مسابقه خود پیش از جام جهانی شکست را تجربه کرد تا شدیدا تحت فشار قرار گیرد.

تیم ملی ولز در گام اول مقابل بلژیک تن به شکست داد و شب گذشته نیز مقابل لهستانی که به جام جهانی نرسیده، یک بر صفر باخت تا به دسته سوم لیگ ملت‌های اروپا سقوط کند.

واکنش سرمربی ولز به باخت‌ها پیش از جام جهانی

راب پیج، سرمربی ولز البته عنوان کرد که شکست مقابل لهستان و بلژیک، آخر دنیا نیست و این تیم در جام جهانی نمایشی متفاوت خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی ولز گفت: ما همگی از شکست در فوتبال متنفریم. اینکه به دسته پایین‌تر سقوط کردیم ما را ناراحت می‌کند ولی باید به حریفان ما هم نگاه کنید. ما در این گروه با بلژیک، هلند و لهستان بازی کردیم، کلی هم مصدوم داشتیم ولی این اتفاقات ما را از ریل خارج نخواهد کرد.

پیج گفت: قرار است با این شکست‌ها ما اعتماد به نفسمان را از دست بدهیم. ما در ادامه مسابقات لیگ ملت‌های اروپا به دسته دوم صعود می‌کنیم. ما از این رقابت استفاده کردیم تا به جوانان خود میدان دهیم تا در نهایت تیم بهتر شود وبازیکنان تجربه کنند. این موضوع را فراموش نکنید که ما این کار را انجام دادیم.

وی اظهار داشت: ما به اندازه کافی موقعیت ایجاد کردیم، آن هم با تیم دوممان. ما در این مسابقات بازیکنانی مثل ارون رمزی، هری ویلسون، بن دیویس، جو آلان، ایتان امپادو و کریس مپام را در تیم نداریم که یک فقدان بزرگ برای ماست.

واکنش سرمربی ولز به باخت‌ها پیش از جام جهانی

راب پیج تصریح کرد: ما ناراحت هستیم که سقوط کردیم ولی این انتهای دنیا نیست و کاملا تمام ما روی جام جهانی متمرکز هستیم و آماده‌ایم.

تیم ملی ولز در اولین بازی به مصاف آمریکا خواهد رفت و در دیدار دوم با تیم ملی کشورمان دیدار خواهد کرد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟