لیساندرو: قد کوتاه؟ با سخت‌کوشی جبران می‌کنم


لیساندرو: قد کوتاه؟ با سخت‌کوشی جبران می‌کنم

لیساندرو مارتینز، مدافع ملی‌پوش آرژانتینی منچستریونایتد، می‌گوید به انتقادها بابت قد کوتاهش اهمیت نمی‌دهد و از شرایط خود در تیم ملی و در باشگاهش کاملا راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، لیساندرو مارتینز که این روزها در اردوی تیم ملی آرژانتین به سر می‌برد در یک مصاحبه از فرصت برای واکنش به انتقادها بابت قد کوتاهش پاسخ داد و گفت به این انتقادها اهمیت نمی‌دهد و اعتقاد دارد با اعتماد به نفس و سخت‌کوشی می‌تواند کوچک‌تر بودن جثه‌اش را جبران کند.

لیساندرو مارتینز که قدش یک متر و 75 سانتی‌متر است امسال تابستان از آژاکس به منچستریونایتد ملحق شد و در هفته‌های ابتدایی فصل با درخشش در خط دفاعی شیاطین سرخ به یکی از بازیکنان محبوب هواداران این تیم تبدیل شده است.

لیساندرو: قد کوتاه؟ با سخت‌کوشی جبران می‌کنم

مدافع آرژانتینی در گفتگو با TyC Sports گفت:" من به انتقادها اهمیت نمی‌دهم. به خودم باور دارم و از توان خودم مطمئنم. من همیشه سخت تلاش کرده‌ام و با همین سخت‌کوشی توانسته‌ام به نتیجه‌ای که می‌خواهم برسم.

راستش را بخواهید بازی برای باشگاه بزرگی مثل منچستریونایتد برایم رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد. به خصوص بازی کردن در لیگ برتر که یکی از بهترین لیگهای دنیا است. من واقعا از شرایطم راضی هستم".

لیساندرو: قد کوتاه؟ با سخت‌کوشی جبران می‌کنم

لیساندروی 24ساله در دو بازی اول خود در فصل جدید با پیراهن یونایتد مشکلاتی داشت و در همان روزها انتقادات زیادی به او وارد شد. منتقدین می‌گفتند مدافعی با قد 175 سانتی‌متری برای بازی در لیگی مثل لیگ برتر انگلیس مناسب نیست. اما مارتینز که روز شنبه در دیدار دوستانه آرژانتین مقابل هندوراس 90 دقیقه در میدان حضور داشت در هفته‌های آینده به یکی از بهترین بازیکنان یونایتد تبدیل شد تا به این ترتیب جواب منتقدین را بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !