فرهنگیان هر چه سریع‌تر ثبت اطلاعات خود در سامانه رتبه بندی را تکمیل کنند


فرهنگیان هر چه سریع‌تر ثبت اطلاعات خود در سامانه رتبه بندی را تکمیل کنند

رئیس مرکز سنجش، پایش و کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت:سامانه رتبه بندی فعال بوده و همکاران می‌توانند تایید نهایی را ثبت کنند و هر چه سریع‌تر این کار را انجام دهند.

محسن زارعی گفت: هشتمین دوره تربیت ارزیابان حرفه ای رتبه بندی معلمان کشور با محوریت استان فارس با حضور پانصد و سی فرهنگی از استان های هرمزگان، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد وفارس برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش،پایش و کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند انتخاب ارزیابان گفت: همکاران براساس شرایط و ضوابط و دستورالعمل ها توسط ادارات آموزش و پرورش شناسایی و معرفی شده اند.

او گفت: همکاران فرهنگی در مرحله اول فرایند بارگذاری و خوداظهاری در سامانه رتبه بندی را انجام و سپس در مرحله دوم باید مدیران و گروه ها و راهبران آموزشی نسبت به تایید مدارک و مستندات اقدام و گزارش ثبت مشاهدات و رفتار از سوی همکاران و دلالت ها را به ارزیابان ارائه دهند.

به گفته او ارزیابان بر اساس آموزش هایی که می گذرانند، گواهی نامه ارزیابی صادر می شود که حتی می توانند با ارگان های دیگر همکاری داشته باشند.

او اظهار کرد: ارزیابی، گزارش و دلالت مدیران براساس شایستگی هایی که در قانون تصویب شده است، فعالیت ارزیابی انجام می‌شود.

رئیس مرکز سنجش،پایش و کیفیت آموزشی با اشاره به اینکه این روند به مرور انجام خواهد شد، افزود: بعد از گزارش مدیران، توسط سامانه، نمره ای تولید و به هیئت ممیزه گزارش می شود که آنها موضوع رتبه بندی همکاران را به انجام می رسانند و نهایتا احکام صادر می شود.

زارعی با اشاره به زمان بارگذاری مدارک و تکمیل خوداظهاری در سامانه تاکید کرد: درحال حاضر سامانه فعال بوده و همکاران می توانند تایید نهایی را ثبت کنند که از همه فرهنگیان درخواست دارم که هرچه سریع‌تر ثبت کنند .

وی افزود: برای بارگذاری مدارک، فیلم و فایل راهنمایی در سایت رتبه بندی وزارت آموزش و پرورش قرارداده شده است که همکاران می توانند از آن ها استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی