مهاجری:ملی پوشان همدلی را در بازی با اروگوئه معنا کردند/ بازی با سنگال محک جدی برای تیم ملی است


مهاجری:ملی پوشان همدلی را در بازی با اروگوئه معنا کردند/ بازی با سنگال محک جدی برای تیم ملی است

مربی فوتبال کشورمان گفت: بازی با تیم ملی اروگوئه باعث شد تا همدلی در بین بازیکنان تیم ملی به وجود آید.

رضا مهاجری مربی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی اروگوئه اظهار کرد: این بازی از لحاظ استراتژی و تاکتیک یک مقدار فراتر از تصور ما بود. متاسفانه تیم ملی فوتبال دچار حواشی شده بود و میان بازیکنان تیم ملی دودستگی وجود داشت اما این بازی کمک کرد تا ملی پوشان همدلی را معنا کنند و امیدوار به نتایج تیم ملی در جام جهانی باشیم.

او درباره بازی دوستانه بعدی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی سنگال گفت: با وجود اینکه ما در فیفا دی ها محدودیت هایی داریم اما برگزاری بازی های دوستانه با تیم هایی همانند اروگوئه و سنگال خوب است. تیم سنگال یکی از تیم های خوب دنیا محسوب می شود و بازیکنان باکیفیتی دارد و این بازی محک جدی برای ملی پوشان کشورمان است.

مهاجری درباره اینکه جای کدامیک از بازیکنان در لیست تیم ملی فوتبال خالی است، بیان کرد: بازیکنان باید تلاش کنند تا کیفیت بازی خود را به حد و حدودی برسانند که مربیان تیم ملی فوتبال مجاب شوند تا آنها را به تیم ملی دعوت کنند.

او درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی فوتبال در جام جهانی گفت: بازی های سختی در جام جهانی پیش رو داریم اما بازیکنان تیم ملی باکیفیت هستند و با ارائه بازی های هوشمندانه می توانند نتایج خوبی بگیرند و دل مردم را شاد کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام