کلاس های درس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا اطلاع ثانوی مجازی شد


کلاس های درس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا اطلاع ثانوی مجازی شد

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: براساس مشورت و رایزنی که با اعضای هیات علمی دانشگاه انجام دادیم و درخواست خانواده ها، کلاسهای آموزشی تا اطلاع ثانوی بصورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر سید حسن قدسی پور گفت: با توجه به اتفاقات اخیر، نگرانیهای پیش آمده، درخواست خانواده‌ها برای اطمینان از سلامت فرزندان خود و بعد از مشورت با جمعی از اعضا هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه ، تصمیم گرفته شد کلاسهای آموزشی تا اطلاع ثانوی بصورت مجازی برگزار شود.

وی درخصوص مشکل اینترنت و قطع و وصل شدن آن افزود: در حال پیگیری افزایش سرعت اینترنت و رفع مشکلات موجود هستیم. با این حال، در صورت وجود مشکل و مطابق سنوات گذشته کلاس ها ضبط شده و دانشجویان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخصوص برخی اخبار اعلام شده که داخل خوابگاه‌ها گاز اشک آور انداخته شده و افرادی غیر از دانشجویان به محیط خوابگاه وارد شده‌اند نیز گفت: از همان لحظه اول دریافت این خبر، موضوع پیگیری شد. تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر صحت این موضوعات دریافت نشده است.

قدسی پور عنوان کرد: بدیهی است اینگونه مسائل خلاف مقررات بوده و مدیریت دانشگاه به هیچ وجه اجازه انجام چنین کاری را نخواهد داد. البته انتظار است که دانشجویان نیز مقررات حضور در خوابگاه‌ها و مقررات مربوطه را رعایت کنند.

وی در رابطه با تنها دانشجویی که دچار آسیب شده بود واینکه چه اقداماتی از سوی دانشگاه انجام شده و آخرین وضعیت این دانشجو چگونه است، افزود: ضمن اظهار تاسف از حادثه پیش آمده، از آغاز این مسئله مسئولان خوابگاه با همراهی رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه موضوع را پیگیری و با اجازه خانواده، تمامی مقدمات درمانی ایشان انجام پذیرفت.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: خوشبختانه وضعیت عمومی دانشجوی عزیز ما براساس گزارشات پزشکی در وضعیت مناسب قرار داشته و انشالله روند درمان در حال تکمیل است.

قدسی پور تاکید کرد: براساس کلام نورانی امام راحل (ره) که فرمودند دانشگاه مبداء همه تحولات در کشور است، انتظار می‌رود محیط دانشگاه مناسب برای تضارب آراء و گفتگو میان سلایق و نظرات متفاوت در موضوعات مختلف باشد.

وی گفت: بدیهی است هرگونه اختلال در روند آموزشی دانشگاه برخلاف مصالح دانشجویان و دانشگاهیان بوده و همگان موظف هستیم این محیط را از اینگونه شائبه‌ها و هیجانات کاذب بدور نگه داشته و دانشگاه را در مسیر خدمت به جامعه و مردم و کمک به بالندگی علمی خود یاری رسانیم.

به گزارش مهر، پیش از این نیز بسیاری از دانشگاه ها از جمله دانشگاه تهران، شریف، علامه طباطبایی، الزهرا، شهید بهشتی، تربیت مدرس و ... اعلام کردند به دلیل تعطیلات ۲ روزه در هفته اول مهر ماه، آموزش تا ۷ مهرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس