تحول باورنکردنی در یک سال/ درخشش در 38سالگی؛ ظهور گلر جدید در تیم‌ ملی هلند


تحول باورنکردنی در یک سال/ درخشش در 38سالگی؛ ظهور گلر جدید در تیم‌ ملی هلند

رمکو پاسفیر، دروازه بان 38 ساله آژاکس، در دو بازی اول ملی خود برای تیم ملی هلند خوش درخشید و حالا شانس بالایی برای رفتن به جام جهانی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند هر دو بازی پایانی خود در دور گروهی لیگ ملت های اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشت. هلند پنجشنبه گذشته لهستان را شکست داد و شب گذشته نیز موفق به شکست بلژیک شد. جالب اینکه دروازه بان اصلی هلند در این دو بازی رمکو پاسفیر 38 ساله بود. دروازه‌بانی که در تابستان 2021 به عنوان دروازه بان سوم به آژاکس پیوست ولی خیلی زود به ترکیب اصلی رسید.

تحول باورنکردنی در یک سال/ درخشش در 38سالگی؛ ظهور گلر جدید در تیم‌ ملی هلند

محرومیت آندره اونانا و مصدومیت مارتین استکلنبرگ باعث شد تا پاسفیر گلر ثابت آژاکس شود و در 12 بازی ابتدایی خود نیز تنها یک گل دریافت کرد تا مورد تحسین اریک تن‌هاخ، مربی وقت آژاکس، قرار بگیرد. او تا هفته های پایانی فصل قبل نیز، گلر ثابت تیمش بود ولی به دلیل شکستگی یکی از انگشتانش نتوانست در مقطع پایانی فصل درون دروازه قرار بگیرد. اما پاسفیر در فصل جاری همچنان دروازه بان ثابت آژاکس است و مزد درخشش خود را با دعوت شدن به تیم ملی هلند گرفت. لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، از پاسفیر برای دو بازی مقابل لهستان و بلژیک دعوت کرد و از او در ترکیب ثابت نیز استفاده کرد. هلند هر دو بازی را برد و گلی هم دریافت نکرد.

تحول باورنکردنی در یک سال/ درخشش در 38سالگی؛ ظهور گلر جدید در تیم‌ ملی هلند

فن‌خال پس از بازی با بلژیک تایید کرد که پاسفیر شانس حضور در جام جهانی را خواهد داشت:« معمولا من یک دروازه بان 38 ساله را به تیم ملی دعوت نمی کنم ولی بسیار کنجکاو بودم تا پاسفیر را در درون دروازه تیم ملی ببینم. او در آژاکس توانایی هایش را ثابت کرده بود و شایسته حضور در تیم ملی بود. هنوز زود است ولی او قطعا شانس قرار گرفتن در فهرست نهایی برای حضور در جام جهانی را دارد.»

پاسفیر نیز پس از بازی گفت:« برای رسیدن به پیراهن تیم ملی بسیار تلاش کردم و حالا بسیار خوشحالم. می خواهم به همین روند ادامه بدهم تا برای رفتن به جام جهانی شانس داشته باشم.»

در واقع پاسفیر برای سال های پایانی فوتبالش راهی آژاکس شد ولی حالا شاید یکی از سه دروازه بان هلند در جام جهانی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم