پیکر مطهر 2 شهید دوران دفاع مقدس وارد هرمزگان شد


پیکر مطهر 2 شهید دوران دفاع مقدس وارد هرمزگان شد

بندرعباس - پیکر مطهر ۲ شهید دوران دفاع مقدس با استقبال پدر یکی از این شهیدان، مسئولان ارشداستان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی وارد استان هرمزگان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان عصر دوشنبه در آیین استقبال از پیکر مطهر این ۲ شهید تازه تفحص شده، اظهار داشت: این شهدا ۳۴ سال دور از وطن بودند که به تازگی در منطقه عمومی شلمچه تفحص و شناسایی شده‌اند.

سردار اباذر سالاری ادامه داد: خانواده این ۲ شهید دوران دفاع مقدس پس از ۳۴ سال موفق شدند این عزیزان را زیارت کنند و امشب در محل نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس در شهر بندرعباس مراسم وداع آنان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم دیگری در بخش هشت بندی و توکهر شهرستان میناب و همچنین جاسک در ۲ روز آینده برگزار می‌شود که زمان آن‌ها به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: هویت این دو شهید هرمزگانی که با پرواز امروز از مهرآباد تهران به بندرعباس منتقل شده‌اند از طریق انجام آزمایش‌های DNA شناسایی مشخص شده است.

سردار سالاری ابراز داشت: شهید «شهسوار بهرامی» از منطقه هشتبندی پس از ۳۴ سال و شهید «عبدالرسول آذرآیین» از شهدای اهل سنت روستای مزاری جاسک هرمزگان پس از ۳۵ سال مفقودی به خانه بازمی‌گردند.

شهید «شهسوار بهرامی» متولد ۱۳۴۶ است که در تاریخ چهارم خرداد ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید «عبدالرسول آذرآیین» اهل روستای مزاری شهرستان جاسک بوده که با جمعی از نیروهای ارتش در جبهه حضور یافت، در ۲۸ خرداد ۱۳۶۶، در نهر عنبر توسط نیروهای ارتش بعث به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس