با کی‌روش شرایط بهتری داریم؛/ جمشیدیان: ایران کیفیت خوبی مقابل اروگوئه داشت


با کی‌روش شرایط بهتری داریم؛/ جمشیدیان: ایران کیفیت خوبی مقابل اروگوئه داشت

احمد جمشیدیان معتقد است تیم ملی با هدایت کی روش تا زمانی که گلی دریافت نمی کند شرایط خوبی دارد و باید روی این نقطه ضعف کار کرد‌.

به گزارش "ورزش سه"، احمد جمشیدیان در مورد اینکه روند تیم ملی در دیدار با اروگوئه امیدوارکننده بود یا خیر به خبرنگار ما گفت: حضور کارلوس کی روش اگر هر حاشیه ای داشت این حسن را دارد که او با این نفرات هشت سال کار کرده و ما نیاز به تغییرات اساسی در تیم ملی نداریم و بازیکنان و مربی از هم شناخت متقابل دارند. از همان بازی اول تیم ملی کیفیت خودش را به دست آورد و نیمکت متزلزل تیم ملی با آمدن کی روش شرایط خوبی پیدا کرد. البته هنوز هم یکسری حواشی هست و تیم ملی نیاز به آرامش بیشتری دارد. کی‌روش شخصیت خود را به تیم ملی القا کرده نه به خاطر صرفاً نتیجه بلکه به خاطر کیفیت مناسبی که تیم ملی مقابل اروگوئه ای داشت که با تمام نفرات حاضر شده بود.

وی در مورد دیدار فردا تیم ملی با سنگال ادامه داد: سنگال یک تیم خوب آفریقایی است و بازیکنانی از لیگ برتر انگلیس و فرانسه دارد. درست است که نمی توانیم با ولز، آمریکا و انگلیس هم تیمی هایمان این تیم را مقایسه کنیم ولی سنگال یکی از تیم‌های خوب رنگینگ فیفا است و یک بازی ارزشمند مقابل آنها داریم. به این بازی های سنگین نیاز داریم تا انشاالله اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

مربی فوتبال در مورد نقطه ضعف تیم ملی توضیح داد: من احساس می کنم در سمت چپ خط دفاعی تغییرات زیاد است. حاج صفی، جلالی و نورافکن در آن پست به میدان رفتند و در میانه میدان هم کمی مشکل داریم و این دو نقطه می تواند دغدغه های کی روش باشد. امیدوارم که تا زمان بازی ها حل و فصل شود. و اینکه تیم های آقای کی‌روش تا زمانی که نتیجه بازی صفر_صفر است همیشه یک تیم موفق است و شاید حتی به گل برسد و بازی یک بر صفر تمام می شود ولی زمانی که تیم ملی زودتر از موعد گل دریافت کند برای جبران کازش سخت خواهد شد و روی این دو قضیه ما همچنان مشکل داریم

جمشیدیان در پایان در مورد ‌ترین سخت حریف ایران در جام جهانی افزود: قطعاً انگلستان سخت‌ترین حریف ما است. درست است که هر سه تیم شرایط خوبی سپری نمی کنند اما نمی توانیم این بازی ها را با جام جهانی مقایسه کنیم. بهترین فوتبالیست های دنیا در انگلستان بازی می کنند و انگلیس سخت ترین و مهمترین رقیب ما است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج