ترفندهای آب کردن چربی شکم بعد از زایمان


ترفندهای آب کردن چربی شکم بعد از زایمان

چربی در محدوده شکم بسیار متفاوت و تا حدودی مقاوم است و بارداری یکی از دلایل افزایش این چربی است و با شناخت علل این نوع چاقی به‌راحتی می‌توان آن را برطرف نمود.

به گزارش بهداشت نیوز، پس از تولد نوزاد، یک سؤال ذهن اکثر مادران را به خود مشغول می‌کند؛ چگونه چربی‌های شکم را می‌توان سوزاند؟ ورزش کردن برای خانم‌هایی که تازه مادر شده‌اند می‌تواند دشوار باشد. گاه زمان کافی وجود ندارد و گاه نیز انرژی شما کم است. دور شکم زنان باردار معمولاً تا حدود ۱۲۷ سانتی متر می‌رسد در حالیکه اندازه آن باید حدود ۶۰ سانتی متر باشد بنابراین باید حجم زیادی از چربی‌های شکمی در آن‌ها کاسته شود.

چربی در محدوده شکم بسیار متفاوت و تا حدودی مقاوم است و بارداری یکی از دلایل افزایش این چربی است و با شناخت علل این نوع چاقی به‌راحتی می‌توان آن را برطرف نمود. با انجام برخی کارها و رعایت برخی نکات، شما می‌توانید تا حد زیادی به کاهش چربی‌های دور شکم بعد از زایمان کمک کنید. در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

شیر دادن به فرزندتان را فراموش نکنید

شیر دادن به نوزاد سبب می‌شود هم مادر کالری بیشتری (در حدود ۳۵۰ کالری) بسوزاند و هم با برگشتن رحم به حالت عادی خود، شکم کوچک‌تر به نظر رسد.

صحیح غذا بخورید

غذاهای فرآوری شده باعث افزایش چربی‌های شکمی می‌شد. پس تا حد امکان از خوردن آن اجتناب کنید و از پروتئین‌های کم‌چرب، میوه‌ها و سبزیجات استفاده کنید.

بدنتان را قوی کنید

سعی کنید قبل از ورزش کردن، آمادگی بدن خود را افزایش دهید و عضلات خود را قوی کنید. ورزش‌هایی مثل یوگا، ورزش‌های هوازی و انجام پیاده‌روی می‌تواند بسیار مناسب و راهگشا باشد.

انگیزه‌تان را از دست ندهید

شما باید در هر حال انگیزه خود را حفظ کنید چراکه آب‌کردن چربی‌های شکمی به صبر و تحمل نیاز دارد. شما می‌توانید با یک برنامه مناسب ورزشی به‌تناسب اندام دست پیدا کنید.

صبور باشید

وزن زنان باردار در طی ۹ ماه افزایش یافته بنابراین نمی‌توانید توقع داشته باشید تا در مدت زمان کوتاهی این وزن کاسته شود. بسیاری از مادران معمولاً تا چندین سال این افزایش وزن را خواهند داشت. بنابراین صبوری کنید و از رژیم‌های سریع خودداری کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بارداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر