حجاب هویتی مهم در جمهوری اسلامی ایران است


حجاب  هویتی مهم  در جمهوری اسلامی ایران  است

احمدزاده گفت: حجاب زنان ما هویت استقلال طلبانه ما بوده و اگر آن را به آتش می کشند، می خواهند هویت و استقلال زنان ما را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین آغاز سال تحصیلی جدید امروز (2 مهر ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در هنرستان دخترانه وحدت یاسوج برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، لازمه الگو بودن در جامعه را آموزش و پرورش مناسب دانست و گفت: برای اینکه کشور ما وابسته نباشد و اجازه حکومت نکردن دشمن بر ما داده نشودT انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.

«سیدعلی احمدزاده» علم را سرلوحه همه کارها دانست و افزود: هر فعالیت و عملی که بر پایه دانش نباشد به نتیجه نمی رسد.

وی با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده، ادامه داد: باید مراقبت های بهداشتی و سلامت در دستور کار دانش آموزان، معلمان و مدارس باشد.

احمدزاده در ادامه، خاطرنشان کرد: خون های بسیاری در کشور ریخته شد تا وجبی از خاک ما به دست دشمن نیفتد و هم اکنون باید با الگوبرداری از این شهدا، انقلاب و نظام اسلامی کشورمان را حفظ کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حوادث اخیر در کشور گریزی زد و اظهار کرد: کسانی که مردم را برای پاره کردن قرآن، ایجاد اغتشاش، به آتش کشیدن مساجد و حمله به نیروهای انتظامی و توهین به پرچم کشور تشویق می کنند، در تربیت اسلامی و ایرانی نیستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه پرچم هر کشور هویت ملی آن کشور است، افزود:کسانی که پرچم ایران را به آتش می کشند هویت ایرانی ندارند و دنبال علم کردن پرچم کشورهای دیگر بر سر ملت بزرگ ایران هستند.

احمدزاده با اشاره به اینکه دشمن به ایران قوی حساس بوده و برای همین حجاب، عفاف و هویت ملی را می خواهد کنار بزند، ادامه داد: دشمنان این اقدامات شوم خود را به دست افرادی که ضد ملیت مستقل هستند با آتش کشیدن پرچم و روسری انجام می دهند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد حجاب و عفاف را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: حجاب یک هویت دیگر در ایران است.

وی خاطرنشان کرد: خون شهدا پای انقلاب، هویت دینی، حجاب، عفاف و استقلال کشور ریخته شده و باید این کشور و هویت های آن حفظ شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز