در صورت ارتقاء رکورد؛/ بانوان پاراوزنه بردار به هانگژو اعزام می‌شوند


 در صورت ارتقاء رکورد؛/ بانوان پاراوزنه بردار به هانگژو اعزام می‌شوند

نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: در صورتی بانوان پاراوزنه بردار به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین اعزام می‌شوند که در اردوهای استعدادیابی و قهرمانی کشور رکورد خوبی را به ثبت برسانند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مژگان نصیری درباره عملکرد بانوان پاراوزنه بردار و احتمال اعزام آنها به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: تیم ملی پاراوزنه برداری بانوان در شرایطی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه کره جنوبی در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند که تنها یکسال است که این تیم تشکیل شده و تجربه مسابقات برون مرزی را نداشتند. البته هدف گذاری ما در این تورنمنت بیشتر کسب تجربه بود و برای مدال برنامه‌ریزی نکرده بودیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی کشور در اواخر بهمن و حضور بانوان برای دومین بار در این مسابقات، افزود: این مسابقات چون زیر نظر IPC (کمیته بین‌المللی پارالمپیک) برگزار می‌شود، اهمیت بالایی برای وزنه برداران دارد و فرصت خوبی برای بانوان است که با کسب حد نصاب رکورد ورودی شرایط حضور خود در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین را فراهم کنند. البته پیش از برگزاری قهرمانی کشور، اردوهای استعدادیابی برای بانوان برگزار خواهیم کرد و با بررسی وضعیت رکورد آنها در این اردوها و سپس قهرمانی کشور در شورای فنی فدراسیون تصمیم‌گیری نهایی برای اعزام بانوان گرفته می‌شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین همچنین با اشاره به عملکرد خوب بانوان پارادوومیدانی در جایزه بزرگ مراکش، تصریح کرد: در این مسابقات 3 بانوی پارادوومیدانی حضور داشتند که هاشمیه متقیان موفق به کسب دو مدال طلا در پرتاب نیزه و دیسک شد، الناز دارابیان در پرتاب دیسک مقام دوم را کسب کرد و آتنا محمدی در جایگاه چهارم قرار گرفت که عملکرد هر 3 نفر راضی کننده و قابل قبول بود.

نصیری در پایان از اعزام فاطمه منوچهری تنها بانوی دوومیدانی کار به مسابقات آسیا و اقیانوسیه در استرالیا اشاره کرد و گفت: این مسابقات آبان ماه در استرالیا برگزار می‌شود که فاطمه منوچهری به عنوان تنها نماینده بانوان ID (کم توان ذهنی) عازم این رقابتها می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته