مراغه‌چیان: بازی با سنگال عیار ما را بالا می‌برد/ نمی‌دانم چرا بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی روی نیمکت می‌نشینند


مراغه‌چیان: بازی با سنگال عیار ما را بالا می‌برد/ نمی‌دانم چرا بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی روی نیمکت می‌نشینند

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی اظهار نظر کرد.

سعید مراغه‌چیان بازیکن اسیق تیم ملی در خصوص بازی‌های دوستانه با اروگوئ به رکنا گفت: روی این بازی‌ نمی‌شود خیلی حساب کرد چون ما در این بازی خط هافبک و مهاجم‌های فعالی نداشتیم و تا قبل از گل تیم ما در ارائه بازی تاکتیکی عاجز بود. بعد از چند تعویض حرکت تیم ما بهتر شد و باعث شد گل هم بزنیم. کی روش مربی پخته‌ای است و می‌داند که با تیمش و بازیکنان چه بکند تا تیم نتیجه لازم را بگیرد.

وی ادامه داد: من فقط متعجیم چرا در بازی دوستانه در نیمه اول چند بازیکن شاخص خود را استفاده نمی‌کند چون فلسفه بازی دوستانه استفاده از تمام ابزار است تا تیم در خلال جام‌جهانی به مشکل بر نخورد. تیم ما در خط هافبک یک بازیکن لیدر در ترکیب می‌خواهد و شما ببینید ما در طول این بازی و یا بازی‌های دور مقدماتی چند شوت داشتیم. دلیل این آمار کم این است که اصلا شوتزن نداریم و فقط شاید از بازی سعید عزت اللهی می‌توان انتظار شوتزنی داشت.

بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: بازی مقابل سنگال هم می‌تواند محک خوبی برای ما باشد و اگر چه مشابه هیچ کدام از تیم‌های هم گروه در جام جهانی نیست اما حضور چند بازیکن حرفه‌ای و مظرح در ترکیب این تیم می‌تواند بازیکنان ما را مورد آزمایش خوبی قرار دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس