بزرگداشت حجت‌الاسلام شجاعی و تکریم 3 منبری پیشکسوت در شام شهادت امام رضا(ع)


 بزرگداشت حجت‌الاسلام شجاعی و تکریم 3 منبری پیشکسوت در شام شهادت امام رضا(ع)

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام شجاعی که پس از درگذشت مرحوم فلسفی، مدیریت و دبیری جامعه وعاظ و مبلغان تهران را برعهده داشت و تکریم سه منبری پیشکسوت، در مسجد فتحیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدصدر مرتضوی لنگرودی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان مراسم سوگواری شهادت حضرت امام رضا (ع) چهارم مهر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد فتحیه (واقع در تهران، ابتدای خیابان ری شمالی) برگزار شد، اظهار کرد: مجلس روضه دیگری با حضور استادان و طلاب حوزه علمیه حاج ابوالفتح، امروز (سه شنبه، پنجم مهر ماه) بعد از نماز ظهر و عصر و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در این مسجد برگزار می شود.

امام جماعت مسجد فتحیه با بیان اینکه تقدیر از کسانی که زندگی خود را وقف خدمت به ترویج معارف اهل بیت (ع) کردند از مهم ترین برنامه هایی است که باید در ایامی همچون ماه صفر برگزار شود، افزود: مراسم بزرگداشت حجت الاسلام سید ابوالقاسم شجاعی، منبری مشهور که از وی به عنوان فلسفی ثانی نیز یاد می شد، در شام شهادت امام رضا (ع) در مسجد فتحیه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مراسم تکریم از حجج اسلام والمسلمین سید حسن رضوی، رضا کرمی و محمد نوری، از منبری های قدیمی تهران که مدتی است به دلیل کسالت، امکان تبلیغ دین اسلام را ندارند، همراه با سخنرانی آیت الله سید حسن مرتضوی، تولیت حوزه علمیه حاج ابوالفتح، در روز سه شنبه، پنجم مهر ماه همراه با بزرگداشت مرحوم شجاعی در مسجد فتحیه برگزار می شود.

مرتضوی گفت: توزیع ۴۰ بسته ارزاق و ۲۵۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان، برنامه دیگر اهالی مسجد فتحیه به مناسبت رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

یادآور می شود، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم شجاعی از وعاظ مطرح کشور که پس از درگذشت آیت الله فلسفی، مدیریت و دبیری جامعه وعاظ و مبلغان تهران را برعهده داشت و در مهر ماه 1397 درگذشت. وی از منبری های ثابت مسجد فتحیه در مناسبت هایی همچون فاطمیه و ماه مبارک رمضان بود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !