احتمال حضور تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات کره


احتمال حضور تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات کره

شانس حضور تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا افزایش یافت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر احتمال عدم اعزام تیم ملی هندبال بانوان کشورمان به نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان 2023 به دلیل مشکلات مالی و کمبود بودجه منتشر شد، اما انصراف رسمی ایران از این مسابقات رسماً اعلام نشد تا همچنان امید به اعزام بانوان به این مسابقات وجود داشته باشد.

طبق آخرین خبرها از فدراسیون هندبال، مسئولان این رشته در تلاش هستند تا با تأمین برخی منابع مالی و استفاده از ظرفیت یکی از باشگاه‌های لیگ برتری و در کنار آن بهره‌گیری از کمک‌های حامی مالی تیم بانوان را به مسابقات اعزام کند.

پوچه دیاز مونتسرات مربی اسپانیایی در کنار مسعود ظهرابی به‌عنوان مدیر فنی کادر فنی تیم هندبال زنان ایران را تشکیل دادند، اما بعد از نتایج این تیم در بازی‌های کشور‌های اسلامی، احتمال جدایی پوچه دیاز افزایش یافت.

از طرفی مسعود ظهرابی نیز هدایت تیم باشگاهی شهید شاملی کازرون را در فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان بر عهده گرفته است. باید دید فدراسیون هندبال و کمیته فنی در صورت اعزام تیم هندبال بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا درباره کادر فنی این تیم چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

تیم هندبال بانوان کشورمان در صورت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا 60 درصد ترکیب خود را از هندبالیست‌های نوجوان و جوانی که در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان حضور داشتند، تشکیل خواهد داد.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان 2023 از 3 تا 13 آذر به میزبانی اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود و تیم ملی هندبال بانوان ایران در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان، هند و استرالیا همگروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هندبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر