رژیم اشغالگر در قدس آماده باش اعلام کرد


رژیم اشغالگر در قدس آماده باش اعلام کرد

اشغالگران اسرائیلی ضمن یورش به مسجد الاقصی همزمان با جشن‌های آغاز سال یهودی، حالت آماده باش خود را به بالاترین سطح افزایش دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی و قدس اشغالی و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی در حالت آماده باش حداکثری قرار دارند.

اشغالگران اسرائیلی همزمان با جشن‌های آغاز سال یهودی، حالت آماده باش خود را به بالاترین سطح افزایش دادند و بیش از ۵۰ گردان ارتش را در کرانه باختری و هزاران نفر از نیرو‌های پلیس را نیز در قدس اشغالی مستقر کردند. صد‌ها شهرک نشین (صهیونیست) نیز به صحن‌های مسجد الاقصی و بخش قدیمی قدس یورش بردند و نیرو‌های اشغالگر به مدافعان مسجد الاقصی حمله کردند.

حالت آماده باش در قدس و داخل رژیم اشغالگر اسرائیل همزمان با آنچه جشن‌های آغاز سال یهودی نامیده می‌شود و نیز به علت نگرانی‌های امنیتی رژیم اسرائیل و همچنین به سبب افزایش عملیات فردی فلسطینی و رسیدن بیش از ۵۰ اخطار بر اساس گزارش سازمان‌های رژیم اشغالگر، افزایش یافته است و بیش از ۵۰ گردان ارتش اشغالگر در اراضی مختلف اشغالی فلسطین و هزاران نیروی پلیس در قدس اشغالی و ایستگاه‌های اتوبوس، قطارها، مراکز تجاری و اماکن حساس مستقر شده اند.

امجد شهاب کارشناس امور قدس گفت: بیم آن وجود دارد که حادثه‌ای دردناک رخ بدهد، گام پیشرفته‌ای در روز‌های آینده برداشته خواهد شد به خصوص آنکه شهرک نشینان پس از حمایت‌های سیاسی دنبال حمایت‌های قانونی هستند و مسائلی مطرح شده است که برای تقسیم مکانی و فراهم آوردن ابزارهایی، چراغ سبز داده می‌شود که آغاز ساختن معبد ادعایی در صحن‌های مسجد الاقصی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط