معاون رئیس‌جمهور: توانمندی‌های نظامی ایران در کنار مذاکره تقویت می‌شود


معاون رئیس‌جمهور: توانمندی‌های نظامی ایران در کنار مذاکره تقویت می‌شود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: امروز در کنار مذاکره، در بخش‌های مربوط به تقویت توانمندی‌های نظامی و رزمی نیز فعال هستیم.

به گزارش فارس، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور صبح امروز در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی «از غربت تا عظمت» در دانشگاه دامغان اظهار کرد: تکریم و بزرگداشت مجاهدان در غربت، آموزه‌ای دینی به شمار می‌رود و در قرآن کریم نیز بر گرامیداشت و تجلیل مجاهدان راه حق تأکید شده است.‌

وی بیان کرد: بر اساس آیه قرآن کریم، بندگان صالح خدا باید کسانی را که محبوب خدا هستند، دوست بدارند.‌

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: انقلاب اسلامی همواره حامی مردم فلسطین بوده و خواهد بود و از ابتدا روحیه حمایت از مجاهدان و رزمندگان در باطن جمهوری اسلامی بوده است.‌

حسینی گفت: خوشبختانه امروز در آمریکای لاتین و حیاط خلوت آمریکا شاهد مبارزه با آمریکا هستیم.

وی بیان کرد: حرکت جهادی، حرکتی فراگیر بوده و روزبه‌روز فراگیر خواهد شد و بر اساس وعده الهی شاهد افول نظام سلطه و ستم خواهیم بود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در کنار سایر قوا با روحیه جهادی در خدمت مردم شریف ایران اسلامی است.

حسینی گفت: امروز خوشحالیم که در کنار مذاکره، در تمام بخش‌های مربوط به تقویت توانمندی‌های نظامی و رزمی نیز فعال هستیم.

وی تصریح کرد: امروز مفتخریم که رئیس‌جمهور ما علی‌رغم تمام سانسورهای امپراتوری‌های رسانه‌ای دنیا، با شجاعت تصویر زیبای حاج قاسم سلیمانی را به‌عنوان نماد مبارزه با تروریسم در سازمان ملل متحد به جهانیان معرفی می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: جبهه مقاومت بر مبنای عدالت و مبارزه با ظلم حرکت می‌کند و حضور ده‌ها کشور دنیا در آیین پیاده‌روی اربعین زمینه‌ساز پیروزی نهایی و فتح قدس خواهد بود.‌

معاون رئیس‌جمهور: توانمندی‌های نظامی ایران در کنار مذاکره تقویت می‌شود

اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» عصر امروز با حضور اندیشمندان ۳۶ کشور و فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت در دامغان برگزار شد.

برنامه‌های بسیار شاخصی برای هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در نظر گرفته شده بود که با همدلی و حمیت به‌خوبی برگزار و تبیین شد.

اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه دامغان و سایر میهمانان داخلی و خارجی در سالن دانشگاه دامغان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد