شیائومی 13 پرو با شارژ سریع 120 واتی تائیدیه 3C را دریافت کرد


شیائومی 13 پرو با شارژ سریع 120 واتی تائیدیه 3C را دریافت کرد

کمپانی شیائومی در اوایل ماه آوریل امسال از شیائومی 12 پرو رونمایی کرد. اکنون نیز انتظار می‌رود که مدل جانشین این هندست با نام شیائومی 13 پرو به‌زودی معرفی شود؛ چرا که این اسمارت‌فون اخیرا موفق به دریافت تائیدیه از آژانس رگولاتوری 3C چین شده...

کمپانی شیائومی در اوایل ماه آوریل امسال از شیائومی 12 پرو رونمایی کرد. اکنون نیز انتظار می‌رود که مدل جانشین این هندست با نام شیائومی 13 پرو به‌زودی معرفی شود؛ چرا که این اسمارت‌فون اخیرا موفق به دریافت تائیدیه از آژانس رگولاتوری 3C چین شده است.

اطلاعات مندرج در فهرست 3C نشان می‌دهند که این هندست از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد. پیش‌ از این گزارش شد که اسمارت‌فون جدید شیائومی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 کوالکام و حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. بر اساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت MySmartPrice، شیائومی 13 پرو گواهینامه 3C چین را دریافت کرده است. این اسمارت‌فون با شماره مدل 2210132C و قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 واتی در وبسایت آژانس رگولاتوری 3C رویت شده است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که شیائومی 12 پرو نیز با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ 120 واتی روانه بازار شد. بنابراین هندست جدید از این جنبه شاهد پیشرفت خاصی نبوده است. با این‌حال شیائومی 13 پرو احتمالا مجهز به باتری با اندازه بزرگ‌تر از نسل قبلی خواهد بود. بر اساس برخی گزارشات، شیائومی 13 پرو در کنار مدل معمولی شیائومی 13 در ماه نوامبر یا دسامبر معرفی خواهد شد.

اخیرا تصویری از هندست آینده شیائومی در فضای مجازی منتشر شده است؛ تصویری که نشان می‌دهد این اسمارت‌فون همانند مدل نسل قبلی خود مجهز به نمایشگری با حفره کروی‌شکل و لبه‌های خمیده است. بعلاوه این گجت احتمالا به‌همراه یک نمایشگر 6.7 اینچی E6 AMOLED ساخت سامسونگ با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی روانه بازار خواهد شد.

شیائومی 13 پرو با شارژ سریع 120 واتی تائیدیه 3C را دریافت کرد
شیائومی 13 پرو با شارژ سریع 120 واتی تائیدیه 3C را دریافت کرد

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ شیائومی 13 پرو احتمالا از پردازنده معرفی نشده اسنپ‌دراگون 8 نسل 2، حداکثر 12 گیگابایت رم و 3 گیگابایت حافظه رم مجازی بهره خواهد برد. از جنبه نرم‌افزاری نیز این دستگاه احتمالا رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا خواهد کرد. همچنین پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی از 3 سنسور 50 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. سایر جزئیات مربوط به این اسمارت‌فون کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. با این‌حال احتمالا طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری در رابطه با سری شیائومی 13 خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس