هشدار رژیم صهیونیستی درباره تاکتیک جدید مقاومت در کرانه باختری


هشدار رژیم صهیونیستی درباره تاکتیک جدید مقاومت در کرانه باختری

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تاکتیک جدید نیروهای مقاومت فلسطین در هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه صهیونیستی واللا به نقل از مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تاکتیک جدید نیروهای مقاومت فلسطین در هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست هشدار دادند.

این پایگاه عبری زبان به نقل از مسئولان امنیتی نوشت که نیروهای مقاومت فلسطین تلاش می کنند با جلب توجه نظامیان صهیونیست آنها را در کمین خود گرفتار کنند.

بر اساس این گزارش، از مسئولان اطلاعاتی و نظامیان صهیونیست خواسته شده است که در قبال چنین سناریوهایی هشیار باشند، به ویژه اینکه هفته گذشته نظامیان صهیونیست با شلیک افراد مسلح به یک شهرک در جنوب نابلس در جستجوی عاملان عملیات بودند که نیروهای مقاومت توانستند آنها را در کمین خود گرفتار کنند.

به نوشته پایگاه عبری زبان واللا، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال چگونگی نجات سه مبارز فلسطینی هستند که نظامیان صهیونیست را در کمین خود گرفتار کردند.

گفتنی است، از هفته گذشته یگان های تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه اعیاد یهودی در مسیرهای اصلی و چهارراه های کرانه باختری مستقر شده اند.

ازصبح روز گذشته همزمان با آغاز اعیاد یهودی یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تشدید شده و تدابیر شدید نظامی در قدس اشغالی برقرار شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا