همایش پیاده روری ولایت در دشتستان برگزار شد


همایش پیاده روری ولایت در دشتستان برگزار شد

بوشهر-همایش بزرگ پیاده روی ولایت با حضور پرشور مردم دشتستان در سالروز شهادت امام رضا (ع) از شهر برازجان تا امامزاده ابراهیم (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ۳۰ ماه صفر و در سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام رضا (ع)، همایش بزرگ پیاده روی ولایت با حضور مردم ولایت‌مدار دشتستان بزرگزار شد.

عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت در این همایش بزرگ و پرشور، مسیر ۱۵ کیلومتری شهر برازجان تا امامزاده ابراهیم از نوادگان موسی بن جعفر واقع در روستای ننیزک را با پای پیاده پیمودند و ارادت قلبی خود را به اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

در همایش بزرگ پیاده‌روی ولایت، مردم شهرها و روستاهای دشتستان از زن و مرد، جوان و نوجوان و کودک به صورت کاروانی و پیاده با در دست داشتن پرچم مزین به نام مبارک علی بن موسی الرضا علیه‌السلام شرکت کردند و عشق و اخلاص خود را به امام رئوف (ع) و ولایت به نمایش گذاشتند.

همایش بزرگ پیاده‌روی ولایت در دشتستان از مسیر سه راهی روستای بنداروز تا امامزاده ابراهیم (ع) واقع در روستای نینیزک دشتستان برگزار شد.

پذیرایی موکب‌ها از شرکت‌کنندگان در پیاده روی ولایت از دیگر برنامه این آیین بود و در مسیر برازجان تا امامزاده شاهزاده ابراهیم علیه‌السلام انواع موکب و ایستگاه‌های صلواتی از شرکت‌کنندگان پذیرایی کردند.

مردم عزادار دشتستان در این حرکت باشکوه ضمن انزجار از دشمنان انقلاب اسلامی و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران، خواستار برخورد قاطع قانونی با اغتشاشگران در شهرهای مختلف کشور شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !